“Middag”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

God mat og god serviceVi besøkte restauranten tre ganger,like god service hver gang! Kyllingfileten var mør og god,plenty mat var det også(for mye),svineribba var også super

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anne N

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Endelig en glutenfri restaurant for 3 i reisefølget som har glutenallergi! Vi valgte stedet pga glutenfrie pizzaer. Da de som ikke hadde glutenallergi hadde fått maten sin fikk vi beskjed om at de likevel ikke hadde glutenfri mat..... Da var det måltidet ødelagt! Noen kunne spise maten sin mens andre måtte finne seg et annet sted å spise! Snakk om dårlig service!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristian H
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra service. Fikk maten raskt. Maten var god. Hadde meny til barn. Samt alternativ til glutenalergikere. Flott beliggenhet. Rolig og fin atmosfære.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tom Stian S
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Blei positivt overrasket at dei hadde glutenfri meny med lasagne og pizza. Eg prøvde pizzaen, smakte godt, bare syn at den var frossen i midten ,de dro ned inntrykket en smule. Men eg vil anbefale å prøve!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Per Ø
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat! Har spist her mange ganger, og blir alltid positivt overasket over kvaliteten ! Servicen er strålende, atmosfæren herlig og godt utvalg på menyen! Definitivt beste restauranten i Trogir! Peka er nok beste retten på menyen, den må bestilles på forhånd, men er så absolutt verdt det! 10/10

Dato for besøk: juni 2016
Takk, IdaH86
Denis O, Guest Relations Manager på Konoba Kaleta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2017

Dear, thank you for your kind review. Hope to see you again :)

Reisende som så på Konoba Kaleta, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Kaleta? Del dine erfaringer!