“Godt fornøyd”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11 september 2017 via mobile enheter

Jeg bestilte grillete lammekoteletter, raus porsjon og godt tilbehør. Koselig lokale, men trekker litt ned at det er tillat å røyke. Så lenge det er tak over bordene, blir røykelukten fra nabobordet sjenerende

1  Takk, Eva N

Anmeldt 9 september 2017 via mobile enheter

Vi fikk servert utmerket fersk grillet fisk med et utvalg av poteter og grillede grønnsaker. Et måltid som alle åtte rundt bordet verdsatte. En kelner som gav oss veldig god service. Veldig god middag til en rimelig pris

1  Takk, Gordon P
Anmeldt 8 september 2017 via mobile enheter

Nydelig mat- hummer, fisk, tunefisk
Med nydelig og lokal vin til
Anbefales på det varmeste
Løp og kjøp
Deilig

Takk, DagrunV
Anmeldt 7 september 2017 via mobile enheter

Denne restauranten har to serveringssteder. Vi satt på den som ikke legger til hovedgaten, den mot kjøkkenet. Veldig service minded dame som fulgte med og var flink. Risotto sa Kozicama var god. Mix grill var godt sammensatt(kanskje litt mye grillet) og med god smak. Husets hvitvin var bra (ligner Chardonay), med god ettersmak og nesten tørr). God valuta for pengene og anbefales for en stille lunch.

2  Takk, Arne L
Anmeldt 4 september 2017 via mobile enheter

En fantastisk kveld i bakgården i Konoba Teuta.Lamekotleter var stekt helt perfekt og vi anbefaler Kroatisk vin Mala fra Istria. Fantastik opplevelse i Trogir❤️

2  Takk, Silva P

Reisende som så på Konoba Teuta, så også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Teuta? Del dine erfaringer!