Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Trogir Historisk Sted på
Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Trogir 離 Split 約50分鐘的車程。
與Dubrovnik 或 Split 的古城相比,Trogir 的古城規模可能較小,但相對遊客亦較少,沒有 Dubrovnik 或 Split 的人山人海,較有小鎮的感覺。放慢腳步,慢慢遊走—圈也很舒適。前往 Trogir 我選擇了乘Bura Line 的船,船程約一個小時。好處是避免了塞車的麻煩,亦可享受柔柔的海風。船票可直接在登船時購買,船票35Kn。中途停 Slatine 一個站。

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Walter_C2013
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Super sjarmerende by. Her er det mye historie. Over 3000 år gammel by med koselige smale gågater i hele byen. Bilfri by kjerne. Mange fine restauranter med rimelig og veldig god mat. God kuleis :-). Mye god pizza fra stenovn. Bærer preg av Italian style. Velger å sammenligne by med Lucca i Italia, Toscana.
Her reiser vi tilbake.
Fint å reise inn til Split og Mall of Split.

Takk, Tom Stian S
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Første gang vi er i Kroatia. Trogir blei anbefalt oss, og vi vil gjerne anbefale det videre! Koselig plass med en fantastisk stemning, meget pen og med en fantastisk historie knyttet til gamlebyen. Rikt båtliv knyttet til torvet. Mange koselige spiseplasser/restauranter i gamlebyen, faktisk koseligere enn i Split. Flyplassen ligger og nærmere Trogir:) Anbefalt plass! Sist men ikke minst må nevnes de fine små strender rundt omkring med småstein som ikke sitter fast i fotene. Anbefales badesko som kjøpes for en billig penge i salgsboder.

Takk, arnfinnp
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

De trange smugene er verdt et besøk alene, ta deg tilbake i tid å er veldig fasinerendeer også et fint utgangspunkt til båtturer.

Takk, kennethfsolheim
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Gamlebyen i Trogir er absolutt verdt et besøk.Trange
brosteinbelagte gater og smug hvor man kan finne
små butikker og spisesteder.Fine, gamle bygninger
med utsøkte detaljer.
Ikke rart byen har havnet på UNESCOS verdensarv
liste.
Absolutt verdt å besøke