TripAdvisor
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Fortress Kamerlengo på
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Fikk ingen info om fortet. Var mest for å få med utsikten og ta bilder. Fortet i seg selv var bare skallet igjen. Ferdig på et kvarter.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Hanne Grude S
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Et lite fort i utkanten av gamlebyen. Kun ett skall som står igjen. Grei utsikt over byen fra toppen. Tidvis lang kø i en enkel trapp, så vi valgte å stå over øverste tårnet. Greit å ha opplevd, men ingen stor opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 421carstent
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Hvis man ønsker å komme i høyden for utsikten sin del, eller for å ta bilder, så er det greit nok. Denne dagen var det uhorvelig mye papirsøppel på utsiden. Det lå enda der da vi dro hjem på kvelden.
Det er en mur, luke for betaling, to toalett og ok utsikt. Kostet 25 kuna for inngang. Verdt det? Tja.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, EirikT233
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

25 kuna for vokse og 20 for barn. Litt informasjon i en brosjyre, men ellers var det lite å evt. lære her. Gammelt fort fra 1400 tallet. Utsikten fra toppen er jo fin, men det er det eneste du egentlig får.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, agthetraveler
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Prisen for inngang er 25 kuuna. Sammenlignet med andre ting til samme pris i Trogir fikk vi så mye mindre for pengene. Var bare «tårnet» å se, der det var litt utsikt. De holdt også på å bygge, som gjorde det utrolig mye styggere. Virkelig ikke verdt det...

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, mizutse