Destinia.com
Trip.com
eDreams
Anmeldt 19. august 2018

I 2 uker fikk vi den beste service alltid med ett smil. Deilig frokost med ferskbrygget kaffe etter ønske ga en god start på dagen! Flott rom med gode senger. Perfekt plassering sentralt med kort avstand til alt
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, ReidarG3
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Nydelig hotell med nydelig service! Vi hadde et fly som gikk sent på kvelden og hadde behov for å sette fra oss baggasjen. Det var ikke noe problem her. Daglig leder tar ansvar for at alle gjester har en fortreffelig opplevelse av oppholdet.

Takk, karolineskjerve
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Var i Trogir et par dager og valgte dette hotellet da det ligger sentralt og hadde gode anbefalinger på tripadvisor. Over all forventning, for en service, hjertelig mottat, flott rom etter ønske med terrasse med utsikt over gamlebyen og sjøen. Kroatisk fiskemiddag på huset og ble kjørt til neste sted. Rent, store rom, fin spisesal ned god frokost og utmerket service. Kort vei til gamlebyen i Trogir og alle ferjer som tar deg til strendene. Rett og slett utmerket.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Footprints253174
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Var på dette hotellet et par dager, har aldri opplevd maken til service. Alle som jobber her er meget serviceinnstilt. Bra frokost, og rent og pent hotell.
Men som sagt, servicen her er langt utover forventet!! Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, triumph1050r
Anmeldt 1. oktober 2017

.... for 6 av oss i ei uke. Vi ble møtt av en hyggelig betjening som gjorde det som stod i deres makt for å legge til rette for oss. Fine og romslige rom med utmerket renhold. God frokost i en stor trivelig spisesal, der vertinnen gikk rundt ved bordene og serverte pannekaker, egg og kaffe etter individuelle ønsker i tillegg til en godt utstyrt frokostbuffé. Hotellet er lite og mangler basseng/uteområde, noe som kanskje ikke gjør det like attraktivt for barnefamilier, men det kort vei til gamlebyen med mange flotte spisesteder, og derifra går det skytteltrafikk til badestrender. I tillegg finner en lett fram til et stort utvalg av forskjellige aktiviteter en kan melde seg på.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner