Trip.com
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Meget sentralt beliggende hotell, med fine rom, ordentlig renhold og meget god frokost. Betjeningen gjør alt for at du skal trives. Vi skal tilbake så fort vi har en mulighet. Anbefales for alle som skal til trogir

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Jan b C
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Vi bodde 1 uke på Aparthotel Bellevue og en slik service skal man lete lenge etter. Vi opplevde at hele hotellpersonalet tok del i å gjøre oppholdet så flott som overhodet mulig for sine gjester. Vennlige og løsningsorienterte resepsjonister og smilende frokostpersonale. Frokosten var også veldig god - mye forskjellig å velge i. Dagen/kvelden da vi ankom fikk vi mat og drikke som gave fra hotellet. Vi ble tilbudt én gratis middag på hotellet, og det var veldig trivelig. Fine rom, god aircondition, god hygiene og igjen - et supert personale!

Kort vei til alle fasiliteter i byen. Vi hadde et fantastisk opphold og anbefaler hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 842andersr
Anmeldt 14. august 2019

Hotellet er meget bra, frokost meget bra. Det som er fantastisk er servicen. Dette gjelder frokost salen, resepsjon osv. Vi skal bo her i 9 døgn, men allerede første kveld kom service til sin fulle. Vi kom seint ca 2230 og var litt sultne, det var ingen problemer. Restauranten var stengt, men de kunne ordne brød, ost, skinke, vin og øl. Vi vil jo betale for dette, men nei det var gratis. Slik har det forsatt. Vi har vært her i fire døgn, men finner frukt på rommet, kaker osv. Servicen kan være litt mye synes sikkert noen, men service og tilstedevørelsen ovenfor kunden skal du lete langt etter.

1  Takk, Asbjørn Q
Anmeldt 3. august 2019

Fantastisk god service, Vi ankom sent på kvelden, de møtte oss ute på gata når drosjen vår kom, for å bære inn bagasjen. Og vi ble spurt om vi ville ha middag og vin på hotellets regning. Som vi takket ja til, etter en lang dag på reise. All personell var veldig serviceminded, alltid blide og hyggelige. Frokosten var av de bedre på på et slikt Hotel. Hotellet ligger veldig sentralt og nær Trogir gamleby. 2 av dagene lå det kaker på hotellrommet, som hadde kjøleskap. En kveld kom de og spurte nok en gang om vi ville ha middag med vin med på hotellets regning, altså for andre gang. Når vi skulle dra så fikk vi en flaske vin i gave. Ikke opplevd maken på et Hotel. Ikke et stort Hotel, ikke store rom. Men oppveies med med veldig god service. De kom også med gode forslag til hvor vi kunne reise ut med lokalbåter til strender etc

1  Takk, tores548
Anmeldt 13. juli 2019

Dette er et veldig undervurdert 3-stjerners hotell, og for meg er dette et 5-stjernes hotell. Rommene varier i størrelse, men holder god standard, Hele hotellet er nyoppusset i lyse behagelige farger. Det beste med hotellet er imidlertid servicen. Maken til service og gjestfrihet finner man knapt nok på luksushoteller, og på Aparthotel Bellevue er det hele gjennomført fra hotellsjef til de som rengjør rommene. Jeg er mektig imponert! Frokosten fortjener også en ekstra omtale. Den er veldig god, og bordene er flott pyntet med hvite duker.

Velkomst med god drikke til gjestene er ikke uvanlig på dette hotellet, og feirer man spesielle begivenheter strekker hotellet seg ekstra langt.

Dette hotellet skal jeg garantert tilbake til!

Takk, Knut F