“Lunsj”
Anmeldelse av Lemon Grass Restaurant

Lemon Grass Restaurant
Vurdert som nr. 196 av 428 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 30. november 2017 via mobile enheter

For to dager siden vandret min mann og jeg rundt i Saladan. Fant en meget trafikkert Walking Street med flere koselige spisesteder. Tilfeldig havnet vårt valg på Lemon Grass.
Tatt i mot av en smilende og serviceinnstilt ung dame. Fikk bord helt innerst i restauranten. Mellom gulvplankene så vi vannet som beveget seg etter en longtailboat som nettopp passerte.
Så over til maten. Rimelig, store posjoner og for oss også en god matopplevelse. Vi valgte TexMex.
I dag, tilbake til Saladan med et hovedmål. Spise lunsj hos Lemon Grass. Nok den samme opplevelsen. I dag valgte vi Quesadilla.

Takk, Elin J

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Anmeldt 11. juli 2018

Anmeldt 30. juni 2018

Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Reisende som så på Lemon Grass Restaurant, så også på

Ko Lanta, Krabi (provins)

Ko Lanta, Krabi (provins)

Har du vært i Lemon Grass Restaurant? Del dine erfaringer!