“God mat med mange variasjoner. Seafood Hotpan var favoriten”
Anmeldelse av Lanta Nature Beach Bar

Lanta Nature Beach Bar
Vurdert som nr. 246 av 492 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 7. januar 2019

Vi spsite som oftest på hotellets restaurant hvor vi fikk topp service og fantastisk mat. Alt fra frokost til middag smakte utmerket.

Takk, Åke W

Anmeldt 21. februar 2020

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på Lanta Nature Beach Bar, så også på

Ko Lanta, Krabi (provins)

Har du vært i Lanta Nature Beach Bar? Del dine erfaringer!