“Aldri igjen”

Barracuda Restaurant @ Saladan Koh Lanta
Vurdert som nr. 204 av 449 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

For det første måtte vi vente over en times tid på maten, som selvfølgelig kom med 10-20 minutters mellomrom til alle på bordet. Hvorav en person ikke fikk mat i det hele tatt! Personalet snakker dårlig engelsk og er lite oppmerksomme. Jeg endte også opp med å få feil matrett. Da jeg tok dette opp, var det ingen reaksjon fra kelnerne! Eneste pluss var at toalettet var rent. Men ønsker du en hyggelig middagsopplevelse med dine venner, hold deg unna!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Pål-magne J

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2019
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Reisende som så på Barracuda Restaurant @ Saladan Koh Lanta, så også på

Ko Lanta, Krabi (provins)
Ko Lanta, Krabi (provins)

Har du vært i Barracuda Restaurant @ Saladan Koh Lanta? Del dine erfaringer!