“Lunsj på the Ocean”

The Ocean Restaurant
Vurdert som nr. 137 av 511 Restauranter i Ko Lanta
Prisklasse: kr 18 - kr 1 026
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi ville ha litt avveksling fra thaimat så det ble indisk på the ocean. Vi bestilte indisk:
3 butter chicken og en korma lamm. 3 mild
og en spicy + ris+ naanbrød. Veldig god mat men jeg var i overkant dristig og bestilte spicy. Fant fort ut at spicy her ikke er som spicy hjemme. Med øl til maten gikk
det bra til slutt. Ble en del hikking i starten på grunn av styrken. Maten kan absolutt anbefales

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 11. februar 2020

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på The Ocean Restaurant, så også på

Har du vært i The Ocean Restaurant? Del dine erfaringer!