“Lunsj på the Ocean”
Anmeldelse av The Ocean Restaurant

The Ocean Restaurant
Vurdert som nr. 127 av 491 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi ville ha litt avveksling fra thaimat så det ble indisk på the ocean. Vi bestilte indisk:
3 butter chicken og en korma lamm. 3 mild
og en spicy + ris+ naanbrød. Veldig god mat men jeg var i overkant dristig og bestilte spicy. Fant fort ut at spicy her ikke er som spicy hjemme. Med øl til maten gikk
det bra til slutt. Ble en del hikking i starten på grunn av styrken. Maten kan absolutt anbefales

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: januar 2020
Anmeldt 12. januar 2020

Dato for besøk: januar 2020

Reisende som så på The Ocean Restaurant, så også på

Har du vært i The Ocean Restaurant? Del dine erfaringer!