“Bortgjemt perle”

Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Fant dette stedet ved en tilfeldighet og ble veldig hyggelig overrasket.
En kjempefin hage og service innstilt personale.
Vi var 8 stykker som spiste pasta, thai og spare ribs.
Alle var veldig fornøyd med maten som for første gang i Thailand kom samtidig.
Litt høyere pris en de omliggende steder, men absolutt verdt prisen.
Levende rolig musikk gjorde opplevelsen veldig bra.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 604geirs

Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Kjempesjarmerende lokale og spennende meny. Både små og store var veldig fornøyde og det var et fint avbrekk fra de andre spisestedene på ferie. Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 911kristinm
Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Fikk gleden av å spise her. Absolutt et sted å anbefale. God service og veldig god mat!! Utrolig hyggelig bakgård/hage å sitte å spise i! Ta turen du kommer ikke til å angre

Dato for besøk: april 2017
Takk, ethor83
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

En av oss fikk en biff som smakte dårlig, Kokken kom, sa han hadde en annen biff. Ventet lenge på den, men den var god. Så kom sjefen, en svensk dame, som stilte spørsmål ved om den opprinnelige biffen var dårlig, hun hadde smakt på den selv. Sa at vår venn sin nye biff var fra samme kjøttstykket. Det betyr at Kokken ikke snakket sant da han sa at han hadde et annet stykke kjøtt, og sjefen har ikke skjønt at en gjest opplevelse alltid er riktig! Vår venn satt igjen med en dårlig følelse. Så da velger vi heller Maladee, en flott restaurant med god mat og flott service.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Kri-ask-kar
Anmeldt 12. februar 2017

Restauranten ligger noe bortgjemt i en bakgård i nærheten av havna på Ko Lanta. Det var to noe eldre vestlige gutter som underhold med noen sanger fra gamle tiden. Morsomt og underholdende. Jeg spiste spaghetti Carbonara og drakk et glas rødvin. Begge dele av god kvalitet. Prisen er over gjennomsnittet men absolutt verdt det. Servicen er bra og maten kommer nokså raskt. Kan anbefales.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Winfried2013

Reisende som så på The Frog Wine Cellar & Restaurant, så også på

Ko Lanta, Krabi (provins)
Ko Lanta, Krabi (provins)

Har du vært i The Frog Wine Cellar & Restaurant? Del dine erfaringer!