“Super plass for lunch, middag, cocktail, solnedgang og trivsel.”
Anmeldelse av Sunset Del Mar

Sunset Del Mar
Vurdert som nr. 285 av 474 Restauranter i Ko Lanta
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk fantastisk service og ble mottatt med store smil, nyyydelig mat, gode cocktail - med denne - Dragonfly- som favoritt. Om vi ikke spiste middag der, måtte vi ned og hilse på før vi tok kvelden og kanskje en sjokoladefondant til kveldsmat. Tror vi (3 personer)prøvde nesten alle retter og cocktails i løpet av vårt 14 dagers opphold på Sri Lanta resort. Takk for denne gang.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2019
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Reisende som så på Sunset Del Mar, så også på

Har du vært i Sunset Del Mar? Del dine erfaringer!