Priceline
Agoda.comUSD 109
Vio.comUSD 103
eDreamsUSD 111
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi har vært så heldige å ha hatt to opphold i den hvite villaen. Og det har vært helt fantastisk!! Huset er utsøkt, og det føles mer som et hjem (et veldig luksuriøst og velholdt et) enn et hotell. Vi finner virkelig roen her. Vidunderlig utsikt, vakker dekor, alt man måtte trenge av ting(bokhyllen var til og med fylt opp med norske bøker). Og servicen!! Fantastisk service! Vi feiret bursdagen til sønnen vår da vi var der, og det ble ordnet med flott kake, hyggelig kort og pynt på sengen. Uteområdene er magisk vakre, med velduftende blomster, nydelig utsikt og verdens herligste basseng. Dette stedet er helt spesielt, og vi anbefaler det på det sterkeste!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Birgitte R
Mette E, Owner på Baan KanTiang See Villas (2 bedroom villas), svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Kjære Birgitte R,
Så hyggelig at dere kom tilbake til oss igjen, og tusen takk for denne utrolig hyggelige omtalen! Vi setter stor pris på slik tilbakemelding fra våre gjester :-). Det er kjempehyggelig å vite at dere fortsatt trives i vårt lille paradis.
Velkommen igjen – og igjen :-).
Varme hilsener fra oss alle.

Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Vi kommer helt sikkert tilbake! Kan varmt anbefales til både familier og venner som reiser sammen:-) Nydelig villa og fantastisk utsikt! Deilig bassengområde. Stille og tilbaketrukket men samtidig kort vei til alt Lanta har å tilby!
Flere gode spisesteder i gangavstand, og nydelig strand! Veldig hyggelig staff!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, IneG666
Mette E, Owner på Baan KanTiang See Villas (2 bedroom villas), svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Hei Ine G,
Vi gleder oss til at dere kommer tilbake :-)! Takk for hyggelig tilbakemelding og selvfølgelig stor takk for at dere valgte å bo hos oss.
Velkommen tilbake neste år.
Varme hilsener fra alle oss på BKTS.

Anmeldt 10. januar 2018

Familien på 2 voksne og 3 barn i alderen 5-15 hadde 9 utsøkte dager i den blå villaen denne julen. Vertskapet og servicen var upåklagelig og alt var tilrettelagt for at vi som gjester skulle ha en lettvint og uforglemmelig ferie. Villaene er store og praktiske, utsikten nydelig og omgivelsene veldig hyggelige med masse fine blomster og dyreliv. Vi følte oss virkelig privilegerte som fikk mulighet til å feriere i dette paradiset styrt av Thoy og Kitty. De fikser alt fra henting på flyplass til handling av mat om ønskelig - et godt valg!

Romtips: Alle villaer har sine særpreg og fordeler
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, TrudeF41
Mette E, Owner på Baan KanTiang See Villas (2 bedroom villas), svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2018

Kjære Trude F,
Godt nytt år!
Så hyggelig at dere trivdes på Baan Kantiang See og hadde en fin julefeiring her med familien :-). Takk for hyggelige ord om stedet vårt og servicen fra våre fantastisk dyktige å søte jenter. Vi setter stor pris på sånn tilbakemelding.

Hjertelig velkommen tilbake en annen gang.
Varme hilsener fra alle oss på BKTS

Anmeldt 27. februar 2017

Vi hadde et fantastisk flott opphold i den gule villaen hos Baan KanTiang See.
Vertskapet, servicen, villaen og omgivelsene - alt man bare kan drømme om!!!
Tusen takk Mette og Ken for gjestfrihet, unike opplevelser og hærlige uforglemmelige dager hos dere! Vi kommer garantert tilbake. :)

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, AnneBeritMo
Mette E, Owner på Baan KanTiang See Villas (2 bedroom villas), svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2017

Kjære AnneBeritMo,
Tusen takk for disse hyggelige ordene. Det er er godt å høre at dere hadde en herlig ferie. Vi gleder oss til å se dere tilbake. Håper det ikke blir for lenge til :-).
Varme hilsener fra alle oss i BKTS.

Anmeldt 31. januar 2017 via mobile enheter

3 fantastiske uker i den røde villaen! Nydelig utsikt, flotte villaer , her har mann alt man måtte trenge. Upåklagelig service fra all stab. En ekstra takk til Thoy og Kitty i resepsjonen , de fixer alt ! Stort pluss med saltvannsbasseng! Tusen takk Mette og Ken for alle tips , vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: januar 2017
2  Takk, irenlunde
Mette E, Owner på Baan KanTiang See Villas (2 bedroom villas), svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2017

Kjære Iren Lunde Eldstad,
Det var utrolig hyggelig å ha dere her hos oss på Baan Kantiang See. Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss og tusen takk for denne hyggelige omtalen på TripAdvisor. Vi setter enormt stor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.
Vi håper å se dere her igjen om ikke altfor lenge :-).
Beste hilsener fra BKTS staff, Ken og Mette.