Snaptravel
Prestigia.com
Agoda.com
Hurb
Anmeldt 19. oktober 2018

Veldig flott og luksurisøst hotell.
God mat og gode drinker
Veldig hyggelig ansatte på hotellet
Renholdet er det ikke noe og si på.
Man har også gratis buss ned til "sentrum"

Vi reiser gjerne tilbake hit ved en senere anledning :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, DanielT5133
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Daniel - thank you so much for sharing your Crown experience. We love to hear you enjoyed everything from our food and drinks, to our friendly staff. We thank you for choosing Crown Lanta and we look forward to welcoming you back in the future.

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Likte hotellet godt. Romantisk sted med fantastisk beliggenhet på en klippe og med fin utsikt . Ikke noe særlig å bade på strendene rundt nå i monsoontiden med vind fra vest. Uklart vann og en del plast, blader, og grener. Men hotellet har flotte poolområder . God mat i restauranten og en eventyrlig Buffet et par kvelder i uken med alt man kan begjære. God frokost. Man kan også lett ta en tuk-tuk inn til Saladan. Søt liten by på pæler uti vannet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Eva Maria L
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2018

Eva - thank you so much for sharing your experience, we love to hear you fully enjoyed your stay with us! We love to hear you loved everything from the pools and food to the location of the resort. We definitely look forward to seeing you again!

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Her møter du aper og ekorn til frukost. Etterpå kanskje du støter på en 1 meter lang varan nede på den private stranden. Vi bodde 4 stk på pool access rom, det ble litt trangt men går greit for noen få dager. Altfor varmt vann i hoved bassenget, godt over 40 grader. Ellers var alt bra, god service og god frokost.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Frodes
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Karin,Odd Erik, Bibbi og Ove gjestet hotellet i 4 døgn i mars og var meget godt fornøyd med oppholdet. Fine rom, godt renhold, førsteklasses mat og spesielt, men fint svømmebasseng. Hyggelig betjening.
Fine bademuligheter i sjøen.
Kan trykt anbefales.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Ove M
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Ove - thank you so much for recommending us to others. We love to hear that you and your family had an enjoyable stay with us! Hope to see you again in the future!

Anmeldt 1. september 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er det fineste hotellet jeg har vært på i mine 4 reiser rundt krabi. Fra leilghets balkongen kan gå ned i det gigantiske bassenget, noe som gjorde opplevelsen helt unik! Maten er deilig, og du misser ut på noe stort om du ikke bestiller med frokosten. 4 netter her var alt for lite. Anbefales på det meste!

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Cd9967
CrownLanta2016, Public Relations Manager på Crown Lanta Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2017

Thank you for choosing Crown Lanta and for sharing your experience. We love to hear you enjoyed everything from the pool to the breakfast. We look forward to welcoming you back on your next trip to Koh Lanta!