“Kjempe bra mat!”
Anmeldelse av Ling Uan (Fat Monkey)

Ling Uan (Fat Monkey)
Vurdert som nr. 46 av 492 Restauranter i Ko Lanta
Kjøkken: Europeisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro tilbake hit en ekstra gang da maten var kjempe god - burgerne er nydelige. Personalet er hyggelig.
Vi var litt uheldige første gangen da vi ikke fikk maten samtidig og måtte vente en del men andre gangen gav vi beskjed og fikk da også kjempe bra service.
Kan anbefales:)

Takk, Kifisch

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Vi ønsket noe variasjon fra Thaimat i ferien,og denne restauranten var virkelig verdt et besøk! Nydelig mat og god vin. Spiste biff og hamburgere der,og det var veldig godt. Fin anretning. Koselig sted,og hyggelig betjening. Var fullt hus da vi var der.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Linda M
Anmeldt 16. februar 2017

meget bra burgere! Stooore og meget smakfulle, ikke noe enkel smak, men heller en harmoni av mange godt komponerte elementer. tok en "Homer J" og ble faktisk overrsaket over hvor godt det ble - og jeg var ikke sulten en gang!!! Vi var engruppe på 7 personer, så vi ventet lit på mat, men den kom i alle fall samtidig. Drikke kom før maten og dette er bra. Bra miljø, gode og flinke folk som jobber der. Hadde de i tillegg Akevitt i baren og på menyen, ville det vært meget fortreffeligt :-)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, milos_6519
Anmeldt 22. desember 2016 via mobile enheter

Var her å spiste to dager på rad ettersom maten var så god. De som jobbet her var og kjempe vennelig og vi følte oss godt i varetatt. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Idamediaa
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Veldig god italiensk pizza, og en fantastisk god burger. Betjeningen var vennlig, og tilpasset retten/ingredienser etter våre ønsker. Sangriaen var helt grei. Koselig restaurant med en hyggelig atmosfære. Anbefales på det varmeste, veldig godt med pizza og burger etter en uke med thai mat.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Sara O

Reisende som så på Ling Uan (Fat Monkey), så også på

Har du vært i Ling Uan (Fat Monkey)? Del dine erfaringer!