“Middag”

Kjøkken: Sjømat, Thai
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Det var god mat her, vi spiste gordon blue og den var kjempe god.
Servicen var slett og vi måtte vente over 1 time på maten, så det ble med den ene gangen

Takk, ToveZDalland

Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Litt treg med maten, men var veldig mange gjester når vi var der. Tror nok man kan få en bra matopplevelse hvis man går får sjømat/skalldyr på dette stedet.

Takk, Espen T
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Beste anden jeg har smakt i Thailand! Hyggelig betjening og nydelig Mango Lassi. Kommer til å besøke dette stedet flere ganger under oppholdet.

Takk, NicholasF360
Anmeldt 12. mars 2015 via mobile enheter

Hyggelig personalet. God service. Vi bestilte kylling panang og kylling i østerssaus. Begge rettene var veldig smakløse. Hadde vårruller til forrett, de var gode.

Takk, Håkon L
Anmeldt 28. februar 2015

Den beste maten du spiser i Thailand er selvfølgelig Thaimat. Kung restaurant serverer nydelig thaimat i en flott rustikk atmosfære til en rimelig penge

Takk, Alf Morten G

Reisende som så på Kung Restaurant, så også på

Ko Lanta, Krabi (provins)

Har du vært i Kung Restaurant? Del dine erfaringer!