Priceline
Vio.com
HurbUSD 164
Anmeldt 7. januar 2018 via mobile enheter

Hotell rett ved stranden. Fin strand (klong dao). Flere restauranter like ved hotellet, langs stranda.
Solsenger både ved strand og basseng (2 bassengområder).
Grei frokost.
God service.
Store familierom (bungalows), litt slitt men veldig greit! Bodde her i 6 netter og likte plassen veldig godt.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 19malink
RoyalLanta, General Manager på Royal Lanta Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2018

Dear Khun Malin K.

We highly appreciated for taking your time sharing your experiences through www. tripadvisor.com and delighted to know that you were pleased with our Resort’s location, service of our team for your vacation in Koh Lanta during late December 2017 and in over lapping of January 2018.

We would like to express our sincere gratitude to you kind comment and sharing your level of appreciation to the publishes.

We will preserve our standard of service and please sure that your valuable comments and compliments have been addressed to concerned managers for necessary issues.

We look forward to welcoming you at anytime for your next visit to Koh Lanta.

Your sincerely,

The Management

Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Vi ble først tildelt rom i den nyere delen av hotellet. Vi var en familie på tre, så vi fikk en dobbeltseng og det ble satt inn en ekstraseng. Dette var det overhode ikke plass til, så etter å ha diskutert frem og tilbake etter noen uheldige hendelser fikk vi tildelt en av suitene nede ved stranden. Hotellet er veldig fint, men noe slitt. Stranden er fin, og veldig deilig å ha tilgang på både strand og basseng når en er ute.

Hvis en skal se på det negative vil jeg nevne restaurangen. Frokosten var så som så, og folkene som jobba der smilte ikke en gang til oss.

Det var også veldig harde madrasser på hotellet, trodde ikke dette var noe jeg brydde meg om, men fikk vondt i ryggen etter noen netter der. Trykket i dusjen er også veldig dårlig.

Ellers var personalet (sett bort fra restaurangen) veldig hyggelig, plasseringen var bra og rommene rene.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Idamediaa
Anmeldt 20. mars 2016

Oppholdet her ga oss de fineste solnedgangene på turen. Stedet ligger like ved den vakreste stranden vi har sett. Og den røde solnedgangen på stranda var helt magisk. I tillegg var det spesielt å se longtailbåtene i horisonten da mørket kom, og lysene på båtene ble tent.
Selve hotellet var fint. Flotte rom, spesielt badet, og flott bassengområde. Det eneste minuset var veldig harde madrasser i barnas køyeseng. De fikk slett ikke sove der, og vi lå derfor alle 4 i familien i dobbeltsengen.
Personalet var svært hyggelige, spaet var supert og restauranten på hotellet var god.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Tone M
Anmeldt 22. oktober 2013 via mobile enheter

Flott resort men veldig dødt i slutten av oktober. Fikk ikke informasjon om at restauranten stengte tidligere i oktober enn hva informasjon hefte sier. Dårlig belysning mellom husene så greit å ha med seg lykt når man er ute å går etter mørkets frambrudd. Perfekt sted om du er på jakt etter ro og sjelefred. Flott strand.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, Sissel B
Anmeldt 19. februar 2011

Vi hadde bestilt en Family bugalow,men ble oppgradert til Mountain Suite for samme pris.Personalet var hele tiden opptatt av gjestenes behov,var smilende og blideStort rom,rent og fint,stort bad med jacussi.
Hotellet har 2 flotte svømmebasseng,det største lå ved suiten vi hadde.
Klong Dao Beach er en meget barnevennlig strand,og hotellet har en meget god beliggenhet i forhold til stranden.
Neste gang vi reiser til Koh Lanta vil vi bestille rom på dette hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2011
1  Takk, Bergensfamilie