Anmeldt 14. mai 2018

God sevice, grei frokost og fantastisk beliggenhet rett på stranden med mange gode restauranter vegg i vegg bortover stranden. Lite solsenger som de fleste steder i Thailand. Rommene er store, men har ekstremt harde senger og en kald atmosfære.

Romtips: Bungalowene ligger fint og skjermet til i hagen. Men det er mye mygg.
Dato for oppholdet: mars 2018
3  Takk, Bodil S
LantaSandGroup, General Manager på Lanta Sand Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2018

Dear Bodil S,
Thank you for your nice feedback of your recent stay at Lanta Sand Resort & Spa. We are glad to learn that you love our location, services, breakfast, room, beach and overall experiences. Thanks a lot for your valued feedback about the hard bed. We will have a look and take some action. Please keep updated our progress and we look forward to serving you again in the near future.

Managers & Team Members

Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet som har en fin beliggenhet på long beach. Hyggelig personale og god service. Vi hadde rom med utgang rett til bassenget. Vi fikk ende rommet som var enormt stort. Noe upersonlig stil, ingen thai følelse. Mye mygg i rommet selv ved spraying fra personalet. Reiste alene med 2 barn på snart 3 år og 10 år. Vært på Koh lanta mange ganger.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Anne_Lene_Skotterud
TheManagementTeamLTS, General Manager på Lanta Sand Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2017

Dear Anne_Lene_Skotterud,
Thanks for your nice review about your holiday at Lanta Sand Resort & Spa. We are so proud that our products and services are achieved your expectation as you have many times experiences in Koh Lanta.
Anne_Lene_Skotterud, it seems that you are feel in love with Koh Lanta, if you think that our Long Beach, Staff services and many positive points that we have are good enough for your next holiday, please feel free to contact us and plan the trip together. We can offer you the Deluxe Villa Room which is more personal compare to Pool Access which many guests concern using the pool and make noises.
Thanks again for your time wring comments, we look forward to serving you again and again.

Manager & Team Members

Anmeldt 3. desember 2016

Vi var på hotellet i ca 14 dager, og fikk en flott opplevelse. Og ikke minst den fantastiske service som de ga oss på restauranten. Spesiell takk til Ning og hennes crew, som vartet opp med spesialmat med mer, da min kone har gluten inntoleranse.
Blide og hyggelige personal over hele linjen. Flott beliggenhet, kort vei til Saladan, kjempefin strand og en vakker solnedgang. Flere spisesteder på stranden av høy kvalitet.

Romtips: Delux villa, passer oss best.
Dato for oppholdet: november 2016
2  Takk, Rune E
TheManagementTeamLTS, General Manager på Lanta Sand Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2016

Dear Rune E,
Thanks for sharing your 14 days stay at Lanta Sand Resort & Spa. We are glad that you love our location, sunset beach, services in the restaurant and overall have a good time holiday with us. I have passed your nice messages to " Ning" our restaurant server who take good care of your special food. She is very happy to see her name on Tripadvisor. Yes our resort is located on the center of many activities by the beach side. You can walk along for differences local restaurants and bars.
Rune E, thanks again for your support, we look forward to welcoming you back again in the near future.

Manager & Team

Anmeldt 25. april 2016

Hotellet er svært nedslitt og det er en del mangler på rommene. Selv om rommene er store, mangler det innredning på deler av rommet. Balkongen skulle ha inneholdt er spa-basseng, det var ute av drift. Det var også en ubehagelig lukt av mugg / fukt i rommet. Hotellområdet var også gjengrodd av trær, slik at utsikten fra balkongen ble begrenset. Det var også stor mangel på solsenger og folk var oppe på natta og la håndkleder (reservasjon) på solsengene. Det vi var mest fornøyd med var frokosten. Den var meget bra. I tillegg er stranden og atmosfæren på Ko Lanta veldig god. Mange gode strand barer med billig og god mat,

Romtips: Overgrodd med vegitasjon
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, jacoboc2014
Anmeldt 31. mars 2016 via mobile enheter

Flott beliggenhet på den fine stranden. Rene og pene rom, balkong med sitteplass. Fin pool.
Meget hyggelig, smilende og hjelpsom personell.
Bra frokostbuffet, men litt overpriset. Temakvelder i restauranten med buffet. Vi var på Thainight - veldig få som besøkte den kvelden, og det var det generellt. God mat.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, surre