Ulike måter å oppleve Koh Rok Island på
Lanta Sunset Adventure
16 anmeldelser
Anmeldt 17. februar 2018

Vi deltok på en dagstur med Club Mermaid. Kjempefin båt som ikke var overfylt! Mannskapet ytet helt fantastisk service. Det ble servert mat og drikke gjennom hele dagen, og alt var friskt og delikat! Den beste snorklingen var ved første stopp - Koh Ha. Deretter bar det videre til Koh Rok for mer snorkling, og mulighet til å bade fra den fantastisk nydelige stranda! En topp opplevelse!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Kjersti64
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Flott båttur. Stranden på øyen er helt fantastisk, men det er nå blitt alt for mye turister . Vi gikk i kø både for å komme i land og ut til båtene igjen

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, ToveZDalland
Anmeldt 8. mars 2017 via mobile enheter

Var skeptisk til å dra med tanke på alle menneskene, men det gikk helt fint! Vi dro med Tin Adventures. De har ikke overfylte båter og er veldig service mindende. Øya er helt fantastisk flott! Bør sees!

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, NinaA926
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Dro til Koh Rok på dagstur for snorkling. Fint sted men personlig liker jeg ikke st turistbåtene ankommer likt og hopetalls av folk skal bli noen timer. Kanskje bedre med privat tur til andre tider på døgnet. En del varaner på stedet

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Anne_Lene_Skotterud
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

Vi var 12 personer i følge. 7 voksne og 5 barn i alderen 5 måneder til 6 år. Vi leide en speedbåt for å slippe å reise sammen med mange andre. Det kan anbefales. Vi betalte 18000 baht som da inkluderte t/r Klong Dao Beach og en flott lunsj på Koh Rok og så mye vann og cola vi orket. Koh Rok er glimrende for snorkling, særlig der ikke alle båtene legger til, dvs den andre Koh Rok øya rett over sundet. Turen over tok en drøy time i rundt 30 knop

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Omkaas