Odd H
Stavanger, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: Vi anbefaler å bestille eller oppgradere til en "Beach Villa"
5,0 av 5 boblerRenslighet
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
Conny J, General ManagerTwin Lotus Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. des. 2018
Dear Odd H

Thank you so much for your stay and the wonderful review of Twin Lotus Resort & Spa,

I am sorry about you have got bad service in Breakfast, I have inform the responsible person what starting again traing today i am very sorry for what have happen with the service error

I also will be sure to share your feedback to all the staff.

We all look forward to welcome you back again in the near future .

Best regards
  • travelup.com
17.0 km fra Twin Lotus Resort & Spa
Se flere hoteller i Ko Lanta
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Kan anbefale Absolut dette hotellet! Hyggelig betjening,god mat å veldig servis innstilte og ikke minst bra renhold å hyppig påfylling av gratis vann. Billig å vaske klarna på hotellet å veldig god frokost.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Andreas L
Conny J, Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Dear Kjærlighets tur,

Thank you very much for taking the time to write such a great review.

It's really good to know that you had such an amazing time with us, and we really look forward to welcoming you back, hopefully in the not too distant future.

Best regards,

Jidapa Eldridge
Sales Executive & Personal Assistant to General Manager
Twin Lotus Resort & Spa Koh Lanta

Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Nydelig hotell rett med stranden. Rolige omgivelser og hotellet er kun for voksne. Bassenget låg rett med stranden og utsikten var fantastisk. De ansatte var smilende og blide, og veldig service minded.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Ina S
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2017

Dear Ina S,

Thank you for choosing Twin lotus resort for your vacation.

We are very happy to note that we were able to exceed you expectations and had an exceptional stay here with us. It was our pleasure to be of service and we do hope that you will be able to visit us again soon.

Best regards

Anmeldt 6. mars 2017

Vi var en gjeng på 10 venner som besøkte hotellet i 14 dager. Kunn små korrigereinger og jeg kunne sagt at det var det beste hotellet jeg har besøkt. Fasilitetene var helt supre, beliggenheten helt etter vårt behov, betjeningen var hyggelige og meget serviceinstilt. Jeg benyttet spa-anlegget hyppig og var meget fornøyd med betjening og fasiliteter.
Ekstra pluss at hotellets direktør daglig møtte opp for å sikre at vi var fornøyd.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 563bength
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2017

Dear Bengt H,

Thank you very much for choosing Twin Lotus again for your holiday and for your kind review. We are delighted to read that you had a wonderful time with us and returned home with lots of special and lasting memories.

We hope to see you all next season.

Kind regards

Anmeldt 16. desember 2015 via mobile enheter

Etter en kan reise fra flyplassen, kom vi frem til Twin Lotus. Det er et hotell med mange hytter/leiligheter i naturskjønne omgivelser som oser av ro.
Leilighetene var store og fine.
Det var to store bassengområder der. Et mot sjøen og et i hagen.
Frokostbuffet inntok vi i et stort åpent hus midt i med utsikt over sjøen.
Støle og rolig og kun for voksne
Vi bodde deri 5 døgn og hadde det flott, rent bortsett fra at det var et stykke med Tuktuk for å komme til et litt større sentrum.

Dato for oppholdet: november 2015
2  Takk, reisekassa2016
Conny J, General Manager på Twin Lotus Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2015

Dear Reisekassa
Greetings from Twin Lotus!
Thanks you for your appreciative comments about Twin Lotus.
We are happy to note that you had a memorable stay with us.
We looking forward to being at your service once again in the near future
Kind regards
rm@twinlotusresort.com

Anmeldt 8. april 2014

Var her i april/mai 2013, og da var de ikke helt ferdige enda. Gjenstod en del landskapsarbeid. Vi bodde i en leilighet litt inn på resorten. De leilighetene som lå i her hadde tilgang til et bra svømmebasseng. Rommet var veldig bra. Fantastiske senger og ellers veldig bra!
Bassenget nede ved stranden også bra, kanskje litt få solsenger. Beliggenheten er veldig bra, rett på stranden og kort vei til Saladan.
Frokost og lunsj var bra. Middag koster en del i forhold til hva du får. Anbefaler å spise i Saladan.
Servicen på hotellet var bra, men litt manglede engelskkunnskap hos enkelte.
Stille og rolig sted, perfekt for avslapping!

Dato for oppholdet: mai 2013
Takk, thlages