“Veldig bra”
Anmeldelse av Moo Uan (The Fat Pig)

Moo Uan (The Fat Pig)
Vurdert som nr. 17 av 474 Restauranter i Ko Lanta
Kjøkken: Thai, Internasjonalt, Britisk, Pub
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Vårt andre besøk var like bra som det første. Burgerne er supre og thaimat også super. Bra service, koselig lokale og veldig god mat - både for voksne og barn.

Takk, Trond3000

Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Vi kom dit ganske sent på kvelden og eieren sa at det bar fullt og at vi måtte vente i 30 minutter til det ble noe ledig. Noe som var rart da det var mange ledige bord i restauranten. Etter hvert fikk vi bord og da måtte fikk vi beskjed om at det tok minimum en time å få maten fordi de hadde så mye å gjøre. Nok en gang noe vi syntes var rart da det nesten ikke var folk i restauranten. Vi bestilte forrett og hovedrett. Når vi endelig fikk forretten var plutselig hovedretten ferdig samtidig, noe som var veldig klønete. Maten var ikke noe å skryte av heller, så for oss var det en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Kimeetraveler
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Spiste her 2 ganger. En middag og en lunch. Ribs er det beste vi har smakt noen gang.. stor porsjon som var nok til begge to.Hamburger var fantastisk. Hyggelige servitører og 2 søte hunder som rusler rundt på restauranten. Anbefales.. beste maten så lang for oss

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mortenj210
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Fint stedbarnevennlig med egen barnemeny. Koselig betjening! Rask servering. Verdt et besøk

Dato for besøk: desember 2017
Takk, nadjao837
Anmeldt 22. desember 2016

Fantastisk mat, hyggelig og rask betjening som ga det "lille extra". Store porsjoner. Kommer gjerne igjen og anbefaler stedet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Unni S

Reisende som så på Moo Uan (The Fat Pig), så også på

Ban Sala Dan, Ko Lanta

Har du vært i Moo Uan (The Fat Pig)? Del dine erfaringer!