“Veldig god mat.”

Kjøkken: Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018

Spiste her flere ganger og var veldig fornøyd. Autentisk thai meny men også andre vestlige retter på menyen. Hyggelig betjening som var veldig opptatt av service. Hjelpsomme ved valg av retter siden menyen stort sett var ukjent for oss. Anbefales.

1  Takk, 434aghad

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste i kveld på Jip Shop. Dette er en restaurant i typisk thaistil, som ligger langs hovedgata i Thong Nai Pan Noi. Et par husdyr er en del av restauranten, og bli ikke overrasket om det ligger en katt i stolen ved siden av deg, når du blir vist til et bord.

Det er mye å velge i på menyen. Vi spiste vårruller og kyllingvinger til forrett, og spesielt kyllingvingene var veldig gode. Til hovedrett spiste vi tre ulike curryretter, og en svinekjøtt i sursøt saus. Alle rettene var gode. Personalet var vennlige og imøtekommende, men rotet veldig med bestillingene.

Takk, LineH79
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk servert et supergodt måltid.
Ti-åringen sa at det var det beste han hadde smakt i sitt liv. Yellow curry med kylling.
Det var masse å velge mellom, men vi traff innertier på 4 av x-antall retter.

Service er service. (Veldig blide og raske)
Hygiene er også noe, men vi er i alle fall ikke syke- et døgn etter.
Interiør og stemning var eksotisk

Takk, sarak289
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Her finner du et fantastisk godt kjøkken med rikere smaker enn de fleste andre restauranter. Anbefales tvert.

Takk, morteni975
Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Vi satt her da strømmen var vekke i landsbyen. Her var det tent masse lys, og en koselig stemning. Hyggelig personalet og god mat å drikke for en veldig billig penge.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, RenatheR1

Reisende som så på Jip Shop, så også på

Ko Phangan, Surat Thani Province

Har du vært i Jip Shop? Del dine erfaringer!