“Supert sted!”

Kjøkken: Meksikansk, Thai, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi startet med to gode mojitos og en øl. Skulle gjerne hatt øl i flasker istedenfor bokser. Maten også helt nydelig! Vi spiste fajitas og burrito. Var litt skuffet over at det ikke var hele skiver av kjøtt i burritosen, men kjøttdeig.
Hyggelig og rask betjening.

Takk, LeneV

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Vi endte opp med å spise her to ganger, en gang til middag og en gang til frokost. Kylling fajitasen var kjempegod, og acai bowlen var perfekt som frokost!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Serine B
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Maten var god men litt kjedelig! Jeg hadde en nachos med kjøtt, det var en helt vanlig nachos med ikke noe mer spennende enn det. Venninnen min spiste bruschetta og starter quesadilla, hun var også fornøyd. De som jobbet der var hyggelige og lokalet var koselig.

Vi dro tilbake dagen etter for å spise frokost, og Acai bowlen var veldig god! Anbefales å spise frokost der mer en å spise middag.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 47aurora
Anmeldt 1. april 2017 via mobile enheter

Nydelig mat. Litt dyrere enn andre restauranter på Phi Phi, men maten var frisk og god. Fajitas var nydelig.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Paul A
Anmeldt 7. februar 2017

God mat og gode drinker på en litt finere restaurant! Ble anbefalt denne med en gang vi ankom øya og anbefaler den mer enn gjerne videre! Elsket burritoen deres!!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Siri B