Anmeldt 23. desember 2016 via mobile enheter

Hvis du er sliten og vil koble ut og komme deg litt vekk fra mas og stress fra phukets gater så er dette rette stedet, men husk det tar lang tid å komme seg hit så planlegg dagen, først må du ta båt til phi phi, så må du ta enda en båt til hotellet i ca 30 min for du kan ikke gå eller ta taxi til dette hotellet, du blir isolert når du først er der, men det er vel det man er ute etter når man velger dette hotellet, fint hotell litt synd at det var var mye traktor arbeid på stranda dagene jeg var der me. Eller helt ok veldig fin og fredlig landsby ved hotelle med mange søte barer..
Et tips å velge den perfekte dagen før man drar med tanke på vær og vindt.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Mohaaa
Chao T, General Manager på Phi Phi Island Village Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mars 2019

Kjære Mohaaa,

Takk så mye for at du tok deg tid til å dele din anmeldelse med oss om ditt besøk her på Phi Phi Island Village Beach Resort. Jeg beklager at vi ikke besvarte din anmeldelse før.

Jeg er glad for å vite at du likte oppholdet på hotellet og alle andre fasiliteter som var der for deg å nyte, i og rundt hotellet. Takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss, da det hjelper oss med å forbedre våre tjenester til alle våre gjester, så takk igjen.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen i nær fremtid.

Med beste ønsker,
Chao Treenawong,
Daglig leder

Anmeldt 24. august 2016

Vi var der i månedskiftet Mai / Juni. Hadde flere flotte utflukter til naboøyer og snorklig rett utenfor egen øy. God mat og romslig restaurant.
Flott spa oppe i åsen. Stort basseng som vi nærmest hadde for oss selv på denne tiden av året.

Romtips: Bungalowene ligger på rad og første rad er nærmest på stranden
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Lars_Mathumas
Anmeldt 13. april 2015

Dette er et helt fantastisk hotell. Nydelig mat og betjening og flotte rom. Anbefaler på det sterkeste myggspray på kvelden og langebukser. Ta dere en spasertur bak hotellet og besøk byen på kvelden, da finner dere mange super flotte resauranter og puber med nydelig ekte thaimat og drikke. Absolutt verdt et besøk.
Prøv å unngå å reise før oktober, helt i jan/feb for å unngå klima og regnsesongen, vi hadde både regn og tropisk orkan..

Romtips: Legg på ekstra penger for bugalower nærmere stranden, da unngår dere mye av myggen.
Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, nubbix
ChaoTreenawong, General Manager på Phi Phi Island Village Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2015

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your nice from your recent stay on your honey at Phi Phi Island Village Beach. I am very glad to read you enjoyed your overall stay as absolute fantastic place, loved food and beverage service, great room. We pride ourselves in providing the genuine warm Thai hospitality and are always willing to go that extra mile to assure our guests leave with positive memories of their stay.

I look forward to seeing you again on your next retreat.

Anmeldt 22. september 2014

Nydelige bungalow'er! Det som gjør dette stedet ekstra fantastisk er at det rett bak resorten ligger en fortryllende liten landsby!
Her har du også muligheten til å gå inn til sentrum også som en treningstur gjennom jungelen, må ha gode sko!
Butikken på selve resorten var høyt priset, men det er gode alternativer inne i landsbyen hvor de også serverer fantastisk mat.

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Hege K
Ruud H, Chief Operating Officer på Phi Phi Island Village Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2014

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your great review from your recent stay at Outrigger Phi Phi Island Resort and Spa. We are truly thrilled to read you described it as "fantastic"!

I am glad you enjoyed also the connection with the real local and rural community near our resort, this is what a vacation and exploring is all about.

I do hope to have a chance to welcome you back to our resort again on your next visit to Thailand and thank you for having stayed with us.

Anmeldt 27. juli 2014 via mobile enheter

Dette hotellet ligger rett ved stranda og har alt man trenger for å få sjelero. Vi skulle bare være her i 3 dager, men bestemte oss for å bli en uke! Vær advart; dette er ikke et sted for folk som ønsker uteliv. Det er ikke så mye å gjøre etter 21.00, annet enn massasje og spise ute. Som andre har sagt; gå ikke glipp av restaurantene og massasjestedene bak Outrigger. Mye billigere og maten smaker også bedre. Sjekk ut Buffalo Head bar som drives av et søskenpar :-)

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Dilaniv