Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Anlegget har ein fantastisk beliggenhet og eit flott basseng-/uteområde, men treng sårt ei oppgradering. Vennlige og serviceinnstilte tilsette, godt utvalg på frukostbuffeen. Romma var ok, men badet var elendig, trongt, knuste fliser i dusjen og ellers veldig nedslitt. Håpar veldig at det herskapelige anlegget vert oppussa/oppgradert for me kjem gjerne tilbake til Phi Phi!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Iskaffi
Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Tenkte vi skulle betale ekstra mye for å få et bra hotell. Dette var det dårligste hotellet på hele turen. Bra beliggenhet men møkkete rom, luktet vondt, ikke internett på rommene.

Totalmessig et overpriset hotell som ikke fortjener bra omtale til den prisen.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, kolbi94
Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Hoteller har kanskje den beste beliggenheten i phi phi, men rommene trenger sårt oppussing. Rommene luktet vondt og badet var
Møkkete. Wi-fi var heller ingenting å skryte av. Opplever hotellet som overpriset med tanke på standard og servicenivå.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, mk8821
Anmeldt 25. desember 2016 via mobile enheter

Kom til hotellet 23 desember og reiser igjen 26 desember. Hotellet er i gangavstand fra fergeterminalen Ca 200 m. Store rom. Vi er en familie på fem, og fikk to rom ved side av hverandre; "connected roms". Helt super
Rommene er noe gammeldagse og kunne hatt en oppgradering. Spesielt baderommet er veldig nedslitt. ☹️
Bassengområdet er kjempeflott med direkte tilgang til stranden.
Servitørene i bassengområdet fortjener ekstra skryt. De var kjempehyggelige og hjelpsomme hele tiden
Flott AC på rommet; lite støy
Hotellet ligger i et rolig område, men det var noe støy fra festområdet i den andre enden av stranden. Vi hadde rom 1104 og 1105 i 1.etg.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, selvestejon
Anmeldt 6. september 2015

Siden 2009 har vi valgt å bo på Cabana hotel, på grunn av beliggenheten, hyggelig personale og bassenget som gjør at du kan velge mellom å bade i sjøen eller i bassenget fra den samme solsenga.
I år så vi tendensen vi har sett foregående år; når dusjen ikke fungerer ved bassenget - da murer vi igjen sporene etter det som en gang var der. Når fontenen i bassenget trenger en oppgradering - da fjerner vi hele fontena. Når air-condition-anlegget svikter på rommet, flytter vi gjestene til et rom der den fungerer. Når apparatene på treningsrommene ikke fungerer lenger, da henger vi hvite laken over og stenger rommet...
Det er synd å være vitne til at hotellet de ansatte var så stolte av, som skinte mot oss fra første dag, sakte men sikkert forfaller. Nå som et kjøpesenter blir nærmeste nabo, håper vi ledelsen ser verdien av oppgradering!
Vi gikk fem på med dagsleie av båt for snorkling; hotellet selger jo båtturer (med sjåfør) for snorkling. Vi erfarte at vi fikk kun halve tiden ute på vannet, og måtte overtale båtførerne til å reise til steder vi kjente til fordi vi har feriert her før - og det nyttet ikke å klage på prisen i ettertid selv om båtførerne ville hjem før avtalt tid, og vi ikke ble lyttet til. Her er det bedre å bruke et av salgsstedene i byen, framfor å la seg overtale av kelneren til å bruke deres båtutleie (han er sjarmerende, og skal "fikse" billige turer for hotellgjestene).

Romtips: Her kan du be om connected rooms om dere reiser med barn!
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, MarianneHenriksen