“God Thaimat”

Kjøkken: Thai
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Bestillte chefs choice 5-retters. Ikke noe å si på kvaliteten på maten, men de var veldig kort pause mellom måltidene. Vi rakk ikke å spise opp før ny rett kom på bordet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ruslebiff
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2019

Takk for anmeldelsen. Vær så snill å fortelle oss om du tror at ting beveger seg for fort eller for sakte.

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en svært god matopplevelse på denne restauranten, i tillegg gav servitørene veldig god service. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 419miriame
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Takk for den gode anmeldelsen.

Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Dette var helt fantastisk. Maten var fantastisk, beste vi begge har smakt av Thai og en av de bedre matopplevelsene vi har hatt. Servicen var upåklagelig, drinkene og atmosfæren ikke minst. Får ikke anbefalt varmt nok. Vi kommer igjen. :-)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, S181DBmariej
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2018

Takk så mye.

Anmeldt 4. april 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro hit sent på kvelden da restauranten var en av de få som var åpne. Vi bestilte begge fiskeretter til stive priser (til Thailand å være). Det var svært små porsjoner og smaken var bare ok i forhold til andre Thai-restauranter vi har vært innom i Thailand. I tillegg var servitørene lite imøtekommende. Dyrt, små retter med ok smak og dårlig service gjør at vi ikke drar hit igjen.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, bj0rken84
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2017

Thanks for the review, sorry that it was too expensive for your taste, it's not for everyone. Our service is never poor so I'm deeply sorry if you feel like we let you down, all you have to do is ask and you shall receive. Here in lies your problem; if you had talked to us at the time we would most certainly have helped you. I hope you find what you are looking for. If you want to eat the best then you have come to the right place but if your main concern is money please let us know as we will happily tell you where to go.

Anmeldt 20. januar 2017

Vi spiste hele familien her på julaften, fantastisk mat. De brenner virkelig for maten de lager, og skiller seg ut fra øvrige restauranter på Ko Tao. Topp service. Eneste som trekker ned noe, er kanskje beliggenheten. Noe trafikkert og støy.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, M4056GDtoms
imagemarine, Owner på The Gallery Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2017

Takk for gjennomgangen. Vi har nå åpnet The Gallery Lounge, ovenpå, aircon, rolig og privat.

Reisende som så på The Gallery Restaurant, så også på

Ko Tao, Surat Thani Province

Har du vært i The Gallery Restaurant? Del dine erfaringer!