“Hyggelig restaurant”
Anmeldelse av D'Gula Restaurant

D'Gula Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 44 Restauranter i Nazca
Anmeldt 12. desember 2018

Vi ble anbefalt dette stedet av hotellvertinnen vår. Vi forsøkte noen lokal retter og de var veldig gode. Kelneren var oppmerksom og hyggelig, maten ble raskt servert og prisene var moderate. Vil vil definitivt komme tilbake.

14  Takk, Irene K

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 11. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på D'Gula Restaurant, så også på

Har du vært i D'Gula Restaurant? Del dine erfaringer!