Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet fra 6-13.07.18. Stedet innfridde, rent og veldig god mat på all inclusive . Det som var en bakdel var at det var vansklig å sove før kl 01.00 om natten . Dette pga en festival i gamle byen og bassen fikk en sterk gjenklang i leiligheten . Personalet dro sjelden på smilebåndet men tror det er mer slik de er i Montenegro . Prøvde stedets spa avdeling ( pedikyr) det var ikke verdt prisen ... styr unna !!! Ellers så hadde jeg reist tilbake ved en senere anledning hvis mulighetene byr seg

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ginettemolund
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Reiste til Montenegro og dette hotellet med litt blandede følelser etter å ha lest anmeldelser her.

Vi bodde i familie villa med gratis wifi (som funker bra), AC i begge etasjer, daglig rengjøring med nye håndklær, og safe uten ekstra kostnad. All inclusive med flotte buffeer til frokost, lunsj og middag. Aldri opplevd dårlig utvalg eller kald mat i varmbuffeten. Her er det noe for alle. Privat strand med gode solsenger og gratis utlån av badehåndkle. Fint å bade herfra også. Ikke noe problem å ta solsenger på morgenen for deretter å gå spise frokost eller ved lunsjtider. At de ansatte oppleves som «sure» må man ikke ta seg nær av, tror bare det er sånn de er her. Opplever ikke dette på restauranter ellers i byen.

Flott spa-avdeling, treningsrom og innendørs badebasseng. To mindre basseng på området, men disse ble ikke brukt av oss da vi holdt oss på stranda.

Til det litt negative som vi har opplevd;
- Litt dårlig kommunikasjon fra de ansatte. Ingen fortalte oss at de med all inclusive måtte selv bestille i baren og ikke ble servert med bordene ved måltidene. Vi ventet en stund første gangen...
- All inclusive gjelder ikke ved beach-baren. Her må man betale for det man har lyst på.
- Ta med egen vannkoker, kun de med babyer får låne det av hotellet.

Bor gjerne på dette hotellet igjen hvis jeg skal tilbake til Budva.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Heidi S
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Avala ligger svært vakkert plassert rett utenfor gamlebyen i Budva og rett ved stranden. Standard på rom og fasiliteter er ganske bra, men...! Kvalitet på frokostbuffet var langt under hva en bør forvente. Ansatte virker sure og tverre, og det er ingen som er i nærheten av å hilse, si god morgen, eller smile til deg. I tillegg prøver de å svindle deg når du sjekker ut ved å påstå at du har hatt et langt høyere forbruk i minibaren en hva som var tilfelle. Vi var et stort firma med mye feiring, og generell opplevelse av Budva var at de til enhver tid forsøkte å svindle deg. Taxiturer kostet formuer, priser i barer og restauranter doblet seg over natten. Veldig synd, for byen er en perle men er befolket av svindlere og lurendreiere

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, tora884
Anmeldt 28. november 2016

Bodde her to netter i forbindelse med jobb. Det var utenfor sesongen for turisme så det var stille og rolig her.
Fikk et veldig fint og stort rom, meget behagelig seng. nydelig frokost. Og veldig pluss med egen parkering or gjestene.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Joachim L
AvalaResort, Front Office Manager på Avala Resort & Villas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2016

Kjære Joachim L,
Takk for anmeldelsen!
Vi håper å ønske deg velkommen igjen snart
Med vennlig hilsen
Hotel Management

Anmeldt 22. august 2016

Bestilte et superior rom til noe vi trodde var et av Budvas fineste hoteller, men fikk et upersonlig og stort rom i kjelleren, og verandadør rett ut i byen. Når vi prøvde å gi beskjed at vi ville bytte rom tok det evigheter før vi fikk hjelp, da de prioriterte de gjestene som snakket og "klagde" høyest. Vi valgte å droppe det og heller bli på rommet vi fikk. En av dagene når vi skulle ut ved bassenget, hadde vaskedamen glemt å lukke terrassedøren, så den stod åpen, og det var fri tilgang for folk utenfor i byen å gå rett inn!! Dårlig service, rom og svært lite for pengene.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Synne S