Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Et trivelig hotel med store rom og god standard. Ingen trafikkstøy
Renhold er meget bra, og maten god!
Blid og serviceinnstilt betjening!
Anbefales!
Lang promenadevei langs kysten fra Igalo forbi Herceg Novi og videre forbi hotellet.

PS. Trapper.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Jack C
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde ei fantastisk uke på Hotel Perla. God service fra første e-post, transfer t/r flyplassen, og middag stod klart på rommet da vi ankom sent. Hotellet er rent, nydelig beliggenhet ved sjøen og fantastisk utsikt mot fjellene og fjorden. Sjøen er klar og fin og det var luksus med solseng og nytt håndkle hver dag, på hotellets område. Vi hadde halvpensjon, maten var god og servicen strålende! Hotellet ligger på strandpromenaden, i et rolig område, ca 15 min gange fra sentrum. Småbutikker i nærområdet. Båttur til andre strender og blå grotte daglig fra hotellbryggen.
Familien på tre hadde et nydelig opphold, og vil takke for ei flott uke!
Anbefaler Hotel Perla på det varmeste

Takk, annelB3064KE
Anmeldt 9. juli 2017

Vi bodde en uke på hotell Perla og var veldig fornøyde. Vi bodde på annekset del mar med stort rom med sengeplass til 3. Vi hadde halvpensjon med frokost og middagsbuffet med varierte retter hver dag og var veldig fornøyde. Alle fikk et strandhåndkle, en liggestol og parasoll hver. WiFi virket bra over hele området også på stranden. Alle ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme.
Selve byen kan nok være en utfordring dersom du er dårlig til beins, siden det er trapper over alt. God trim for oss andre!
Parkering rett utenfor del mar.

Takk, mrsjunk
Anmeldt 4. juli 2017

Hotellet ligger i fredelige omgivelser helt på bryggen, ca 10 min gange fra Herceg Novi. Rommet var stort og fint med utsikt over stranda. Det eneste negative var at badet var litt lite . Bra renhold og veldig hyggelige ansatte. Supert med frokost og solseng med nytt badehåndkle inkludert hver dag. Alt i alt et veldig hyggelig opphold!! Drar gjerne tilbake!!!

Takk, froded916
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Hotel med god service og vennlig serviceinnstilt personale. Halvpensjon med frokost og valgfri lunch eller middag. God mat. Gode bademuligheter og et bra utgangspunkt for turer rundt i Montenegro. Besøk også Old Town i Herceg-Novi.
Anbefales for en rolig avslappende ferie.
Bestill rom med havutsikt. Meget bra.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 987kng