4 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Greit stort reint rom,bad, terrase god seng og veldig fornøyd med frokosten.
Benyttet badestranden,og den er helt grei, god trapp å gå i, ut i sjøen. God og rimlig mat på uteresturangen. Kommer nok tilbake☺

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, kariasora
Bojan I, General Manager på Palmon Bay Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Dear Kariasora,

Thank you so much for such positive feedback – it means a lot to all of us!
We’re really doing our best to have happy and satisfied guests and receiving a comment like yours, shows us we’re on the right track.

Hopefully we’ll have the chance to welcome you in our beautiful hotel again.

Best wishes,

Bojan Ilic, General Manager

Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Nå var riktignok ikke alt ferdig, men det kommer til å bli enda bedre når alt er ferdig ved bassengområde. God service, fine rom. Flere bassenger og ikke minst rett ved sjøen. Bare finn en solseng og relaxe.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, handycap
Anmeldt 11. september 2017

Fint hotell, rent og ordentlig. Egen strand og fint bassengområde. Rent og fint også her.
Bassengbar med mulighet for å bestille lunchretter.
Bra mat, både frokost og middag. Savnet glutenfritt brød til frokost, kun riskjeks.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 875ragnhildw
Anmeldt 3. juni 2017

Veldig god service, god mat og mange tilbud i spa avdelingen, nydelig innendørs svømmebasseng og annet, flott beliggenhet og gode bademuligheter. Mulighet for båtturer og taxi var rimelig. Flere restauranter i nærheten.

Romtips: Rom mot sør har havsutsikt og delvis havsutsikt mot vest når du har rom fra femte etasje.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Gerd H
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Et Hotel som ligger nær stranden med både innendørs og utendørs svømmebasseng. Pent beplantet og hyggelige sittegrupper. Bar i 5te etg. Med flott utsikt. Stort frokostbord med varm og kald mat. Middag består av pkoldtbord med forskjellige varme retter og salater. Kan også velge fra meny. Enkelt, men velsmakende. Gode senger og fredelig, hyggelig personale.Spa avd. Er delikat og innbydende med forskjellige tilbud om massasje O.l. Rent og delikat over alt. Strandpromenaden er hyggelig å gå tur med små restauranter og butikker. Et sted vi absolutt kan anbefale.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, A2S6E