“Alltid fantastisk mat -”
Anmeldelse av Boss

Boss
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Subotica
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Alltid fantastisk mat. Anbefaler milkshake, chicken fingers, Gordon blue, Boss Pizza. Flott og delikat restaurant. Veldig rimelig - Anbefales på det sterkeste -

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Miss-Solberg

Anmeldt 6. november 2019

Flott sted som ligger i en nydelig by med mange gamle fine bygningerOgså et kjempestort marked for de som liker det.

Dato for besøk: september 2019
Takk, EliseS577
Anmeldt 27. februar 2018

Da var deg et år siden vi var her sist og dette besøket skuffet oss ikke heller. Servicen er helt i ypperste klasse og maten er velsmakende. Vi forstår at denne blir rangert som nr 1 i Subotica, og da gjorde det ikke så mye at vi måtte vente et kvarter på bordet. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, JonG308
Anmeldt 17. februar 2017

Dette var en svært hyggelig opplevelse. Både Cabonara og Bolognese var i ypperste klasse. Selvsagt med god parmesanost til. Hurtig og hyggelig servitører. Snakker godt engelsk og prisene var veldig hyggelige. Vi kommer igjen

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, JonG308
Anmeldt 26. juli 2016

Billig å kjempemør biff. Hyggelig betjening bra service.Vil gjerne dit igjen.De har også mange andre gode retter.

Dato for besøk: august 2015
1  Takk, AnitaN1320

Reisende som så på Boss, så også på

Subotica, Vojvodina

Har du vært i Boss? Del dine erfaringer!