“Tipp topp, tommel opp!”

Salty Swamis Cafe & Surf Shop
Vurdert som nr. 3 av 182 Restauranter i Hikkaduwa
Anmeldt 11. januar 2019

Mat, stemning, service og omgivelser - alt perfekt! Lett og tilgjengelig både fra gate og strand. Nydelige smoothie og glutenfri mat.

Takk, GuriPors

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi er familie på 5, som besøkte Salty Swamies i dag. Vi spiste flere ulike retter, alle var veldig gode og smakfulle!
Personalet var ekstremt hyggelige og serviceminded!
Anbefales på det varmeste

Takk, christelj154
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted med veldig hyggelig betjening, rask servering og kongebra mat!
Deilig smoothie, og eneste stedet vi har funnet med god iskaffe

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Mbugge89
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, kaffe og betjening. Smoothiebowl og smørbrød med egg og guacamole var begge kjempegode. Fantastisk atmosfære og fine omgivelser. Tror dette er en gjenganger for backpackere og I can see why! For å si’re sånn. Tommel opp

Dato for besøk: januar 2018
Takk, hanneaury
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Tok turen hit for en fantastisk start på dagen. Vanvittig hyggelige ansatte, fantastisk smoothie bowl og ikke minst et kult konsept og område. Kommer definitivt tilbake hit for flere frokoster og lunsj måltider. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, charlottej855

Reisende som så på Salty Swamis Cafe & Surf Shop, så også på

Hikkaduwa, Galle District

Hikkaduwa, Galle District

Har du vært i Salty Swamis Cafe & Surf Shop? Del dine erfaringer!