“Bedre burgere i Hikkaduwa!”
Anmeldelse av Nordic House Luxury Burgers - STENGT

Nordic House Luxury Burgers
Kjøkken: Europeisk, Bespisning, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt Nordic flere ganger under vårt besøk i Hikkaduwa.
Stedet har de mest saftige og smakfulle burgerne vi noen gang har spist!
De serverer meny med fantastisk iste og deilige salte og sprøe fries!
Nordic har også nydelig kaffe, cappucino og iskaffe
Dette ble vårt faste pausested

Takk, christelj154

Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Burgerne der er som hjemmelaget, helt fantastisk gode! Fine folk som jobber der også, som gjerne slår av en prat. Anbefaler dette stedet på det sterkeste!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Signe-Eirika N
Anmeldt 11. februar 2018

En liten og hyggelig cafe inne i byen. Den beste burgeren vi spiste i Sri Lanka. Anbefaler å ta lunchen her!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, norge2018
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk god "hjemmelaget" hamburger!! Dessverre hadde de nyttårstengt under flere av våre dagers besøk i Hikkaduwa.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Sirirodde
Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

Gikk hit etter anbefaling fra TripAdvisor...
Dette ble en nedtur. Ukoselig og upersonlig, ligger rett ved veldig trafikkert vei. Betjeningen var trøtt og lite smilende.
Maten var smakløs med små porsjoner.. Et pluss var chipsen, som det var alt for lite av.
Alt i alt, ikke verd et besøk...

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Geir B