“God mat og hyggelig lokale”

Nordic House Luxury Burgers
Vurdert som nr. 14 av 182 Restauranter i Hikkaduwa
Kjøkken: Europeisk, Bespisning, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

God burger, hyggelig personalet og rene og fine lokaler. Høyere pris enn andre steder, men greit hvis du vil ha en pause fra ris og curry. Kan bestille take away.

Takk, Mummipappa

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, iste og folk!

Serverer ekte italiensk espresso (latte, cappuccino osv.) Eieren har selv bodd i Milano!

Beste stedet for lunsj og kaffepause i Hikkaduwa.

Takk, leawalvikjohnsen
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt Nordic flere ganger under vårt besøk i Hikkaduwa.
Stedet har de mest saftige og smakfulle burgerne vi noen gang har spist!
De serverer meny med fantastisk iste og deilige salte og sprøe fries!
Nordic har også nydelig kaffe, cappucino og iskaffe
Dette ble vårt faste pausested

Takk, christelj154
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Burgerne der er som hjemmelaget, helt fantastisk gode! Fine folk som jobber der også, som gjerne slår av en prat. Anbefaler dette stedet på det sterkeste!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Signe-Eirika N
Anmeldt 11. februar 2018

En liten og hyggelig cafe inne i byen. Den beste burgeren vi spiste i Sri Lanka. Anbefaler å ta lunchen her!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, norge2018

Reisende som så på Nordic House Luxury Burgers, så også på

Har du vært i Nordic House Luxury Burgers? Del dine erfaringer!