Inngangsbillett til Temple of The Sacred Tooth Relic

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Sri Dalada Maligawa på
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Var der med en større gruppe og en guide. Interessant historisk sted men ikke et sted jeg hadde tilbrakt så altfor mye tid med mindre man er veldig interessert i historie.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 676mathildea
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Et stort tempel med mange rom og alter. Det eldste bygget rundt 1700 tallet, det nye tempelet bygget for å vise historien om hvordan tannen kom til Sri Lanka. Det var en sermoni for å prøve å få et glimt av gullbeholderen hvor tannen oppbevares, forferdelig masse folk. Det var en stor opplevelse, ikke gullbeholderen, men hele stemningen med ofring og trommeslagere. Bør oppleves!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Vic55_13
Anmeldt 1. februar 2017

Et utrolig flott tempel, med alle mulige alter, i både de gamle og nye delene. Guiden vår var kjempeflink og tok oss rundt i hele templet. Det gjorde stort inntrykk å få se alt.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Senjamaster
Anmeldt 21. august 2015 via mobile enheter

Her må du investere i en guide da det tempelet er stort og uoversiktlig. Utrolig mange mennesker men likevel et must.
Vi var der Ca 18 og jeg innbiller meg at tempelet er finest om kvelden. Husk vann.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Tara S
Anmeldt 27. februar 2015

Også vi ville til tempelet for å se hvor Buddah's tann blir oppbevart.
Vi var ikke de eneste som satte igjen skoene utenfor og bega oss inn i tempelet. Mye flott å se der inne, men det viktigste var at jeg fikk bekreftet at jeg absolutt ikke lider av klaustrofobi...

Dato for opplevelse: februar 2015
Takk, Bjorg H