• Svømmebasseng
Ananthaya Beach(Rekawa)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
  • Gratis parkering
Mars Hotel Tangalle(Tangalle)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Maya(Tangalle)
Coco Tangalla(Tangalle)
USD 1 460
Buckingham Place(Rekawa)
Anmeldt 15. februar 2016

Samboeren min og jeg bodde her i tre netter og vi var fornøyde med oppholdet. Personalet var hyggelige og de fremstod som proffisjonelle. Det virker som om dette er det beste hotellet i området og jeg vil anbefale å bo her hvis du er ute etter et skikkelig hotell. Hotellet er nytt og den er plassert slik at du kan gå til resturantene langs stranden. Jeg vil på det særkeste anbefale å spise på Delina Beach inn & sea food resturant. Her hadde jeg min beste matopplevelse noensinne. Jeg anbefaler at du leser anmeldelsen jeg har skrevet om det stedet.

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Simon W
maheshmahesh, General Manager på Ceylon Sea Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2016

Dear Guest,
Thank you for your recent review of our hotel. We really appreciate your positive comments concerning our amenities, food service and staff friendliness. These are all critical components to a positive guest experience.
We hope to see you again soon, and want you to know that we truly value your business!
Best Regards,
Mahesh