“Ubeskrivelig deilig sjømat”

Codfather Seafood & Sushi
Vurdert som nr. 3 av 57 Restauranter i Camps Bay
Kjøkken: Sushi, Sjømat
God for: Familier med barn, Vakker utsikt, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019

Artig sted med masse liv og mennesker. Fantastisk utvalg av sushi, fisk og skalldyr. Alt vi spiste var suverent godt. Eneste vi har å utsette er at vi ble anbeaflt å velge for mye mat. Uansett - anbefales!

1  Takk, Trude Strøm S

Anmeldt 22. april 2016

Utenfra ser ikke stedet så ok ut. Men vent til du kommer opp trappen. Her er det en velfylt fisk og skalldyrdisk som inneholder mer enn du kan orke å smake på. Alt lekkert og delikat lagt frem. Kelneren tar deg med til disken hvor du peker ut hva du ønsker å spise, du får så hva du måtte ønske av tilbehør. Mens du venter på hovedretten kan du ta en forrett med sushi som du plukker ut fra en karusell med nylagde godsaker. Jeg var her i 2003, stedet ble jeg så begeistret for at jeg måtte tilbake 13 år senere, og ble ikke skuffet!!

Dato for besøk: april 2016
Takk, EvaLHorten
Anmeldt 29. januar 2016 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten fra flere. Vi kom dit til første bordsetting og allikevel var de tomme for hummer. Vi bestilte da kjempereker og de var veldig gode. Men støynivået var veldig og totalt en dårlig opplevelse!

Dato for besøk: januar 2016
1  Takk, Bws55
Anmeldt 12. april 2015 via mobile enheter

Kjempebra sjømat. Selvplukk fra disken og veldig god smak .
Forrett med calamaris og div. Sauser som var nydelige. Sammen med en god hvitvin var dette en kjempeopplevelse

Takk, Bykern
Anmeldt 24. november 2013 via mobile enheter

Utrolig bra sjømat på en enkel og grei måte. Du setter sammen din egen tallerk. Yellow tail og blekksprut kan anbefales. Alt var godt tilberedt, og betjeningen var kunnskapsrik.

Takk, LimaNorway

Reisende som så på Codfather Seafood & Sushi, så også på

Cape Town sentrum, Cape Town
Camps Bay, Cape Town

Har du vært i Codfather Seafood & Sushi? Del dine erfaringer!