“Litt som Aker Brygge”

Den Anker
Vurdert som nr. 96 av 1 167 Restauranter i Cape Town sentrum
Kjøkken: Belgisk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet er litt som Aker Brygge. Absolutt ett sted for god mat og drikke. Stooor meny. Men du føler deg veldig turist, noe som setter en demper på stemningen.

Takk, Dovle

Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Støyende lokale med vonde stoler men rask og effektiv servering. God mat flott beliggenhet. Gode forslag til vin som stod godt til maten.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, monam423
Anmeldt 13. desember 2016

Vi hadde prøvd dagen før - å få plass til middag - uten å lykkes. Det var derfor flott at vi fikk prøvd denne restauranten til lunsj dagen etter.
Servicen var det ingenting å si på. Hektisk miljø og kanskje noe støyende...men likevel et hyggelig sted å spise en hamburger til lunsj. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Svein G
Anmeldt 10. februar 2015

Jeg har vært mange ganger i Cape Town, men nå i januar var det første gang jeg spiste ved den belgiske restauranten Den Anker. Det lyseblå huset, som ligger sentralt til nede ved Waterfront, er lett å finne..
Vi spiste den sør-afrikanske nasjonalretten, opprinnelig malayisk, Bobotie.
Denne retten består av kjøttdeig, forskjellige grønnsaker, krydder og toppet med en eggeblanding. Det finnes mange forskjellige oppskrifter, men alle jeg utgavene jeg har spist har vært svært gode.
Vi drakk også vin til og servitøren var både spøkefull og hyggelig.
Alt i alt et hyggelig besøk.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Bjorg H
Anmeldt 27. februar 2014

Vi ville forsøke lokal fisk og fikk bl.a. servert Cape Salmon. De gjorde nok så godt de kunne, men verken laksen eller en annen lokal fiskerett kunne måle seg med norsk fisk. Blåskjellene var imidlertid upåklagelige. Det aller beste var service som jeg knapt nok har opplevd maken til noe sted!

Dato for besøk: februar 2014
Takk, Dagfinn

Reisende som så på Den Anker, så også på

Har du vært i Den Anker? Del dine erfaringer!