“Pitstop”
Anmeldelse av Harbour House Restaurant

Harbour House Restaurant
Vurdert som nr. 99 av 1 169 Restauranter i Cape Town sentrum
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Herlig sted ved sjøkanten i Waterfront. Kjempegod service av hyggelig personale. Vi spiste ikkje her denne gangen. Delte en nydelig rosé, etter anbefaling fra en svært hyggelig og kunnskapsrik servitør. Takk for oss!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, jannehelenl
lifeandbrand, Guest Relations Manager på Harbour House Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Dear Janne,

thank you for your lovely review.

We wish you a fantastic time further in our magnificent Mother City and would love to welcome you back for lunch or dinner.

Benjamin and the Harbour House Team

Anmeldt 7. oktober 2017

Skal man slippe unna å spise fisk på Harbour House, må man sitte i første etasje hvor utsikten er langt dårligere enn etasjen over. Menyen var ikke spesielt stor, og prisene var drøye og på norsk nivå. Det som provoserte mye, var at vi fikk påført 150 kroner ekstra på regningen for service, noe det ikke var opplyst op på menykartet. Servicen var heller ikke bra, for det tok altfor lang tid fra bestilling av drikkevarer, til de ble levert ved bordet. Ved to anledninger måtte vi minne servitøren både to og tre ganger på at vi faktisk hadde bestilt mer drikke til maten. Styr unna.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Arvid H
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Hadde høye forventninger som ikke ble innfridd. Et gjennomsnittlig måltid, og middels vinanbefaling.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, hildeb161
Harbour House W, Manager på Harbour House Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2016

God dag Hilde B,

Takk så mye for å gjennomgå Harbour House V & A Waterfront.

Det er aldri vår intensjon å skuffe, som vi streber etter å alltid levere utmerket mat og service.

Vennligst kan jeg be deg e lynton@harbourhouse.co.za for å diskutere du opplever med oss.

Vi vil gjerne ønske deg velkommen tilbake snart.

Melodi og Harbour House-teamet

Anmeldt 31. mai 2016

Vi fikk bord litt nære en varm peis, men holdt ut og fikk servert god fisk. Hyggelig atmosfære og oppmerksomme kelnere.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Fornuftsreiser
Harbour House W, Manager på Harbour House Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2016

God dag Fornuftsreiser,

Takk for din type gjennomgang og positive tilbakemeldinger.

Det er vår visjon og misjon for å tjene de ferskeste retter, og gi den mest imøtekommende service til alle tider .

Vi glad for at du kan merke dette, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake i ikke så fjern fremtid .

Melody May

Anmeldt 8. mai 2016 via mobile enheter

Et fantastisk sted og sitte og nyte sol og god vin. Man kan se på yrende folkeliv og hører musikk fra gatene. Man kan også se havnen og havet.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Knarstad
Harbour House W, Manager på Harbour House Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2016

God dag Knarstad,

Takk for at du tok deg tid til å gjennomgå Harbour House V & A Waterfront .

Vi glade for å høre at du hadde en fantastisk tid med ud. Det er godt å vite at du likte alle våre viner på tilbudet og den vakre naturen og øke gol.

Vi ser frem til ditt neste besøk.

Melody May

Reisende som så på Harbour House Restaurant, så også på

Cape Town sentrum, Cape Town

Cape Town sentrum, Cape Town

Har du vært i Harbour House Restaurant? Del dine erfaringer!