Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er alt tenkt nøye om! Det er tatt hensyn til alt! Alt er av beste kvalitet. Det er fullt verdt pengene. Både for voksne og for barn er hotellet av beste opplevelse. Eneste som kan trekke ned er hoved bassenget som er av en kjedelig type ellers er alt topp!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, zynp2018
Anmeldt 22. februar 2017

Maxx Royal er vanskelig å beskrive, det må oppleves. Dette var min tredje ferie på dette hotellet, men blir definitivt ikke min siste. Luksus på ale områder; suitene, maten, spaavdelingen, salongene, restaurantene, bassengene... Fantastisk!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Cathrin914
Anmeldt 13. februar 2016 via mobile enheter

Braastad Opplevelser har nok en gang gitt oss en minnerik golftur. Hotellet har ingen mangler, men bare positive minner. Gode restauranter, god service og fine omgivelser.
Hotellets golfbane, som vi spilte to runder på, er fantastisk - og eventuelle skuffelser står vi for selv.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, 879petterh
Anmeldt 3. mai 2013

Fantastisk beliggenhet, meget vennlig mottagelse, nydelige rom (suiter) med sjøutsikt. Hva mer kan man ønske seg ? Fantastisk mat - smaksopplevelser fra hele verden. Men; ble det hele litt for gigantisk ? Ble det intime og koselige miljø noe borte ?

Dato for oppholdet: april 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, roartk
Anmeldt 16. februar 2012

Flott hotel med mange faciliteter. En rekke restauranter, flott solterrase også i desember. All inclusive, meget bra service.
Flotte rom, trimaktiviteter etc.
Flott golfbane.

Dato for oppholdet: desember 2011