Vio.com
Anmeldt 16. juli 2018

Dette er 6. gangen vi besøker Belek! Perfekt for kombinasjon av golf og badeferie. Første gangen vi bor på Sueno Deluxe, og det blir ikke siste gang! Hele oppholdet har vært perfekt for både liten og stor. En spesiell takk til Cengiz og Guest Relations for utrolig service og behjelpelighet ved utflukter og andre bestillinger. Chris :-)

1  Takk, chrishC2552FM
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Deluxe Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Dear Guest , Chris H!

First of all we want to thank you for choosing our hotel for your holiday. As Sueno Hotels Deluxe Belek we believe that all the complaints and comments must be analyzed in order to improve our service standards. Therefore your opinion is crucial in refining the policies and improving our customer service. We would like to thank you very much for taking time to write a review about our hotel. With pleasure we will share your commendation with our staff and we are very happy to read.. We are waiting for you!

Warm Regards ,
Sueno Deluxe Hotels Guest Relations Team.

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi har igjen tilbrakt ti fantastiske dager på Sueno Deluxe! Her får man en strålende solferie med flotte omgivelser, nærhet til sjøen og to golfbaner.
Hotellet er stort, vakkert, renslig og velstelt. Badefasislitetene gir god variasjon for både store og små. Stort vannsklieanlegg til barn i alle aldre, samt flotte paviljonger som gir mulighet for litt adskilt avbrekk ved bassenget. Rommene er romslige, ryddige og rene. Stort balkong. Anbefales å få et rom med utsikt mot sjøen! Utsikten Og belysning på kvelden er fantastisk! Frokost, lunsj og middag serveres i et enormt stort restaurant som byr på tilsvarende matvariasjon. Til og med eget sushibar! De har også forskjellige ekstra restauranter, der Asiatiske og Italienske ble våre favoritter.
Golfbanene Dunes og Pines ligger ved den «lille Sueno», som ligger et par minutter unna Deluxe hotellet. Vi fikk spilt kun Dunes da Pines var under reparasjon. Men dette fikk vi informasjon om i forveien. Banen var i veldig god kondisjon til tross for ekstrem varme. Buggy baren kjørte på banen og serverte kald drikke.
Vi er takknemlige til Cengiz og mange andre flinke arbeidere på hotellet for en fantastisk service. Jeg vil anbefale hotellet på det sterkeste og vi har allerede startet å planlegge ny ferietur dit i desember!

Takk, mildap2015

Dear Guest , Milda P!

Warm Regards,
Sueno Deluxe Hotels Guest Relations Team.

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, førsteklasses service, fantastiske fasiliteter, flott golfbane, perfekte vannaktiviteter. Vi har prøvd flere hoteller i Belek-området, og dette er i toppklasse. Vi hadde ingenting å klage på.

Takk, Blaker007
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Deluxe Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear Guest ,Blaker007!

First of all we would like to thank you for your holiday spent in our hotel. And also for your review about us. We are happy to know you and your family had a great time with us and enjoyed your vocation. All the minor details you mentioned here will be carefuly examined in order to provide the best service to our guests. We will be glad to see you again as our dear guests as soon as possible.

Warm Regards ,
Sueno Deluxe Belek Hotel Team Guest Relations!

Anmeldt 23. februar 2018

Storslått luksushotell med gedigene fasileter for alle. Hotellet ligger ved stranden og har alt en kresen hotellgjest måtte ønske seg av aktiviteter og nattliv. Her kan du velge mellom intime gourmetrestauranter og overdådig buffet restaurant. Staben er utmerker seg med sin vennlige serviceinstiling.

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, magnark2014
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Deluxe Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2018

Dear Guest Magnar K,

First of all I would like to say thank you for taking your time to write a review. For us, every review we receive is a gift, and we carefully examine all reviews so that we can offer a better service to our guests. All our staff works very hard to ensure that our guests have a memorable holiday, so it is a great pleasure to learn that you enjoyed your stay with us. And also you gave very good details about the hotel that holiday planners might need.
We look forward to seeing you again next time and ensuring you another enjoyable stay.

Kind regards,
Sueno Hotels Deluxe Belek Team

Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk fint Hotel med alt av muligheter for trening, matopplevelser og spa avdeling. Hotellet er en by i seg selv. 6 ganger har jeg og venner bodd på Sueno. Vanskelig å finne bedre steder i verden for ultimate golf opplevelser i kombinasjon spa og matopplevelser, til under 900euro uken med all inclusive og golf.

Ikke siste gang jeg reiser ned til Sueno. Har bestilt ny tur i Februar.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, 922knutt
Cengiz G, Konuk İlişkileri Müdürü på Sueno Hotels Deluxe Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2017

Lieber Gast Knut T,

Zunächst einmal möchten wir Ihnen danken, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und eine so gute Bewertung über uns geschrieben haben. Wir sind froh zu wissen, dass Sie das Hotel selbst gemocht haben, genossen die Einrichtungen und verbrachte eine schöne Zeit in unserem Hotel. Wir danken Ihnen für die detaillierte Beschreibung unserer Stärken, denn es ist wichtig für uns zu wissen, wo wir uns richtig verhalten.
Wir hoffen wirklich, dass Sie nur gute Erinnerungen an Ihre Reise behalten und uns für Ihren nächsten Urlaub wieder wählen werden.

Freundliche Grüße,
Sueno Hotels Deluxe Belek Team