Anmeldt 9. oktober 2016

Store fine rom.Gode senger. Fikk rom med trapp ned til baseng. Ikke vanskelig å få seg solsenger. Men reiste en uke før skoleferien var begynt, så det kan ha noe å si.
God mat og drikke. Alt bare TOPP.
Reiser gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, kriaspvi
SusesiGM, Burcu Erturan på Susesi Luxury Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2016

Dear Guest,

First of all, thank you very much for prefering our hotel
These invaluable praises from you encourage us tobe more mativated and to work harder to be better. We will be honored to host you at our hotel once again.
hope to see you in your future vacations

Kind Regards
Susesi Luxury Resort Hotel

Anmeldt 31. juli 2015

Må si at dette er det beste hotellet vi har bodd på i Tyrkia. Et virkelig flott hotell. Vi bodde i terasse leilighet, noe som er veldig greit når man har små barn som legger seg tidlig. I tillegg et pluss at man bare kunne gå rett ut fra leiligheten ned til bassenget. Ser mange fremhever maten og den var virkelig av høy klasse. Både innvendig og utvendig var alt veldig rent og velstelt. Personalet var svært dyktige, vår "frokostmann" husket hva vi alle ville ha av drikke og spise. Imponerende!

Personalet i kids-club snakket ikke norsk/ skandinavisk, så det var en klar ulempe.
Underholdningen på kvelden var bra, selv om lydvolumet nok var noe høyt på barnediskoen.

1  Takk, Laila_Aalesund
Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Flott hotell som lever opp til sine 5 stjerner. Store, lyse rom med kjempegode senger. Stort bad. Maten er i en klasse for seg. Her fins noe for enhver gane, og dessertbordet er bare fantastisk.Mat kan man spise hele døgnet om man orker. Utendørs er det rett og slett nydelig, velstelte plener og flotte blomster overalt. Fine svømmebasseng utendørs, pluss en innbydende badestrand. Rent, pent og ryddig overalt. Personalet er kjempehyggelige og svært serviceminded. Anbefales absolutt.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Bente V
Anmeldt 8. juli 2015 via mobile enheter

Da ble det Susesi i år også ,å i år som i fjor er det helt topp.Som vanlig leverer de ansatte topp service,maten er like god og ungene stortrives i bassenget og i skliene/vannland.Rommet som vi bestilte i år har basseng utsikt Ok kan anbefales.Så i år som i fjor er dette beste plassen for oss i Tyrkia

1  Takk, 352royp
Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Evren og Bilal, hotellets beste bartendere. Veldig fornøyd med servicen, og gjestfriheten. Hotellet er rent og maten er utmerket. Flotte show, og mange hyggelige kvelder på terassen til lobby baren. Takk for turen!

1  Takk, eirik m