“Imponerende ”
Anmeldelse av Don Julio

Don Julio
Vurdert som nr. 24 av 5 533 Restauranter i Buenos Aires
Kjøkken: Steakhouse
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Palermo
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Man glemmer fort men jeg tror dette er den beste biffen jeg har hatt. God service. Man får musserende vin når man venter utenfor på bord noe som er en kul greie. Imponerende vinkjeller. Alt i alt en meget bra opplevelse! Anbefales!

Takk, Et TripAdvisor-medlem

Anmeldt 3. mars 2018

Vi ble anbefalt Don Julio, og bestilte bord til lunsj. "When in Argentina" bestilte vi lomo - indrefilet. Enorme biffer kom på bordet. Perfekt grillet og med nydelig tilbehør. Vi valgte sopp, grillet paprika og potetmos. Og rødvinen "Alma negra" som er blandet av Malbec og Cabernet Franc passet perfekt. Et veldig hyggelig lokale med strålende service og nydelig mat.

Takk, Pål S
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Når man står i kø på utsiden med 30 andre og det skjenkes ventebobler i glasset med rikelig påfyll klarer man fint å vente i 40 minutter. Rett og slett en kulturell opplevelse. Store porsjoner så del! Biff, altså.

Takk, Nina A
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Fantastisk service, veldig god mat, hyggelig betjening og en fantastisk god atmosfære! Anbefales!!!!

Takk, Audun L
Anmeldt 17. mars 2016

Vi ventet utenfor en god stund siden det var svært populært, men servitørene serverte alle som ventet utenfor champange - så da ble det med ett mye triveligere! Maten var nydelig og vinen som ble anbefalt var det klasse av. Et populært sted, så book bord eller vær klar for å vente noen minutter.

Takk, Lise D

Reisende som så på Don Julio, så også på

Buenos Aires, Capital Federal District

Har du vært i Don Julio? Del dine erfaringer!