“God stemning”

God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Recoleta
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Hard Rock Cafe ligger i arkaden mot parken.
Kommer du mot inngangen til Kirkegården hvor Eva Perron ligger går du til høyre forbi kulturhuset, runder inngangen til Starbucks Cafe og fortsetter til enden.
Man kommer inn til Hard Rock Shop hvor klær og ting og tang er.
Trappa opp i 2 etg finner man restauranten, masse tv-skjermer hvor musikkvideoer spilles konstant, lang bar hvor du kan sitte og dingle med beina til noe godt i glasset og lytte til musikken eller prate med barmannen.
Ellers er rommet fullt med bord, benker og gode stoler. Trappen opp derfra fører til "2" etg med flere bord. Vi var der en onsdag ca kl 20:00 og det var noen bord som det satt folk ved, når vi dro derfra kl 23 var det godt med folk, så folk kommer sent og spiser.
Det var rent og pent, servitøren viste oss bordet og vi fikk menyen, den er lik over all the world, så det ble bestilt en Original Legendary Burger og en Local Legendary, den var med speilegg, og smakte godt. Avsluttet med eplekake. Stella fra tapp i fryste glass smakte godt.
Vel verdt et besøk

Dato for besøk: februar 2019
Takk, JosteinEG
HardRockCafeBsAs, El equipo de HRC Buenos Aires på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Dear customer, many thanks for your nice comment.
Best regards, Hard Rock Café Buenos Aires Team.

Anmeldt 25. august 2016

Det er alltid hyggelig å komme tilbake. Servicen er meget bra og maten er fortreffelig. Biffen er av Argentinsk kvalitet

Dato for besøk: februar 2016
Takk, ivartina
HardRockCafeBsAs, Gerente på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2016

Tusen takk for din kommentar . Vi er glad for at du likte ditt besøk!
Med vennlig hilsen,
Adriana De Angelis .

Anmeldt 19. januar 2016 via mobile enheter

Maten var ikke som den skal være, tørre chickentenders som forrett. Burger stekt hardt og tørr. Ceasarsalaten med tørr kylling. AC og wifi som ikke virker. Jeg har vært på mange, men dette er den dårligste hard rock kafé besøket noen gang...

Dato for besøk: januar 2016
Takk, nanciuc
HardRockCafeBsAs, Gerente på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2016

Kjære Nan-Ciu C, takk for du tok deg tid til å fortelle oss din erfaring. Vi beklager ikke har levd opp til sine forventninger. Vi vil vurdere din mening å forbedre.
Beste hilsen.
Adriana De Angelis.

Anmeldt 18. november 2015 via mobile enheter

Vi har alltid vært meget godt fornøyd meg HRC her i Buenos Aires, men denne gangen ble det en skikkelig nedtur. Maten var ikke dom den pleier, dvs langt under pari. Bak oss satt det i tillegg noen meget høylytte og masete ungdommer som gikk langt over grensen, selv på HRC. Betjeningen var derimot som alltid, MEGET HYGGELIG OG DE GJORDE ABSOLUTT DET DE KUNNE FOR AT VI SKULLE BLI FORNØYD. Velger å tro at kokken bare hadde en dårlig dag, og at det blir bra igjen neste gang.

Dato for besøk: november 2015
Takk, RoyMorten
HardRockCafeBsAs, Gerente på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2017

Many thanks for your comments!
Regards,
Adriana De Angelis.

Anmeldt 26. februar 2013

Her har vi vært ved flere annledninger, og Argentina og Buenos Aires uten en stor kjøttbit blir jo helt feil. Alltid god mat, hyggelig atmosfære, god service og en herlig kveld.

Dato for besøk: januar 2013
    • Atmosfære
Takk, RoyMorten
HardRockCafeBsAs, Director de Relaciones Públicas på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2013

Hello,
Thank you very much for taking the time to leave us your opinion
regards,

Natalia Gutierrez Marco
Sales & Marketing Manager
Hard Rock Cafe Buenos Aires

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Buenos Aires, Capital Federal District

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!