“Spennende mat i et spennende miljø”
Anmeldelse av VesterØL

VesterØL
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Vestero Havn
Anmeldt 4. september 2019

Mange små retter med mye smak fra hav og land. Hyggelig betjening i et ikke altfor typisk lokale, men alikevel med den typiske Danske atmosfæren.
Kan anbefales, men husk å bestill i god tid.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Royh s

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vårt første besøk på Læsø, fikk plass innimellom et hav av båter. Da det ble tid for en matbit bega vi oss på en liten tur langs brygga. Møtte en plakat om at alt var bortbestilt, likevel spurte vi pent om et bord til 2 og fikk JA. Og for et måltid! For en mat og for noen viner!! Dette var bare en fulltreffer for oss. Ryktene sier fullbooking til medio august- men prøv lykken som vi gjorde!

Takk, ganderss
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Meget bra
Her får vi smake ulike typer øl, det er god service, blide servitører og avslappet hyggelig atmosfære.

Takk, Øyvind L
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en skjult perle! Skulle bare ha en øl og litt mat, så bestilte tre av smårettene de har. Ble overrasket med fantastiske og utsøkte småretter!! Dette er matkunst! Og deilig øl. Rask og god service var det også. Men maten... NAM!!! Anbefales sterkt.

Takk, lillecz
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig bra. Hyggelig betjening og fantastisk mat. Du må ikke gå glipp av dette stedet om du er på Læsø.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 671paala

Reisende som så på VesterØL, så også på

Laesoe Island, North Jutland

Har du vært i VesterØL? Del dine erfaringer!