“Herlig plass”

Cruisers Cafe 66
Vurdert som nr. 17 av 74 Restauranter i Williams
Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Kul plass i Williams - Arizona, ved historiske route 66.
Vi spiste lunsj og denne var veldig god.
Pulled Pork Sandwich smakte veldig bra.
Vi satt ute, da det var fullt inne. Virker som et populært sted. Kult Diner interiør.
Ute var det live musik, som var veldig bra, men litt høyt.
Likevel kan vi anbefale dette stedet. Service var også bra!

Dato for besøk: september 2019
Takk, steinoo

Anmeldt 19. september 2017 via mobile enheter

Live musikk og veldig bedagelig. Koselig betjening og maten smakte utmerket.
Virkelig til å annbefale

Dato for besøk: september 2017
Takk, Randi- Marie S
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Diner med kult interiør. Mye bra fra grillen, særlig pulled pork var veldig godt! Store porsjoner, og rask servering.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 195veraf
Anmeldt 25. april 2017

Spiste en kjempegod Lunch her. Spareribs med tilbehør. Hyggelig betjening og kjempe stilige lokaler. Anbefales.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Marianne M
Anmeldt 25. oktober 2016 via mobile enheter

Vi spiste her en kveld. Støyende med musikk og tv. Uhøflig betjening som virket mer interessert i å prate med hverandre enn å betjene kundene. Vil ikke anbefale.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Tor L

Har du vært i Cruisers Cafe 66? Del dine erfaringer!