Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi var fornøyde med oppholdet. Veldig fine rom i "Vakthuset". Rommene var nye og pent oppusset. Lå midt i byen og rett ved handlegaten. Frokosten var OK, den kunne vært litt bedre. Maten i restauranten prøvde vi ikke. Fint med lukket parkeringsplass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, PiaJ106
Anmeldt 14. juni 2017 via mobile enheter

Vi var et selskap på 28 personer som hadde bestilt treretters middag i hotellets restaurant . Det tok sin tid med bestillingen av drikke med så mange til stede, så de kunne med fordel ha hatt flere servitører. Vi fikk røkt laks på sprø salat som forrett,meget godt, men veldig små porsjoner selv om det var en forrett . Som hovedrett var det kalv med glaserte poteter og litt grønnsaker. Dett var også lite mat. Til dessert creme brule. Helt vanlig standard. Dette måltidet tok fire timer og kostet 325 norske kroner . Så alt i alt en vellykket kveld, men lite mat for pengene .

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Børre N
Anmeldt 14. juli 2016

Hotellet er meget sentralt plassert i byen. Hyggelig betjening og snaps til frokosten. Den var også helt OK. Fint å spise i bakhagen. Rent og pent og sjarmerende skjevt over alt. Hotellet burde hatt en ismaskin i gangen slik at man slapp å gå helt til resepsjonen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, jippi j
Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Eldgammelt hus beliggende midt i sentrum. Betjeningen var lite imøtekommende, og kunne godt utlevert noen smil. Sengene var gode og rommet stort. Kronglete adkomst til rommet. Vi måtte gå gjennom ganger helt til andre siden av hotellet. Opp og ned trapper. En koselig, men ganske dyr plass å overnatte.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Mitsumi00
Anmeldt 21. august 2014 via mobile enheter

Var her kun en natt i juli , men kommer helt sikkert tilbake her. Veldig gammel bygning - Danmarks eldste hotell i Danmarks eldste by. Veldig koselig hotell og god mat. Som en bonus så var det jazzfestival i byen denne helga. Kjempebra musikk like utenfor hotelldøra.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Rolf274