Anmeldt 24. april 2017

Like utenfor sentrum i ca 10 minutters gåavstand fra Domkirken, ligger Ribe Byferie Resort. Kan anbefales for barnefamilier og for par. Fine, rene, godt utstyrte leiligheter. Frokost henset i resepsjonen. Eget parkeringsområde som låses om natten. Kan åpnes med husnøkkel.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, jonoes
Anmeldt 19. april 2017

Ribe Byferie er et tilbud med alt som trenges for turister og vi var der 5 døgn i påsken 2017. Service helt suveren med blide og venlig betjening. Alt stemte helt perfect inntil jeg skulle betale for oppholdet med kredittkortet. På skranken står et lite skilt som sier at alle utenlanske kredtt - debitt kort blir belastet med 4% tillegg.
Jeg snur skiltet til en meget hyggelig resepsjonist og spør hvem som har gitt de tilattelse til å belaste kort med 4%. Fikk til svar, hvem skal vi spør om det. Neste spørsmål fra meg var om de belastet danske kort, og fikk til svar at det gjorde de ikke. Da ble jeg irritert og sur.
Reise fra Ribe med dårlig smak i munnen.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Svein T
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Det fine er med mine firmareiser at jeg elsker å bo hersuper service,super bra rom/leiligheter.
Stor dusj,god seng og god plass i stuen og kjøkken.
Kan lage egen mat.
Ser frem å bruke spa her neste gang.
Bare nøgd

Perfekt for fam. Alene eller som firma overnatting.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 700natasjah
Anmeldt 24. juli 2016

Dert vi spesielt vil bemerke hos Ribe Byferie var det renslige miljøet overalt.
Det var absolutt intet søppel å observere rund på det store området med leiligheter.
Her var det meget rent og ryddig utemiljø. Også rundt lekeområdet for barna.

Det var også et område uten støy,slik at muligheten for å slappe av var god. Ribe Byferie har også en sentral beliggenhet. Kun 10 min. til sentrum. Kort vei er det også til andre byer ( Tønder, Esbjerg ), og til Tyskland i løpet av 1-2 timer.
Hyggelig opphold i Ribe selv om været var dårlig.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Olav_10
Anmeldt 29. mars 2016

Vi stortrives i Ribe Byferie. Utrolig mye for pengene. Vi har nå vært her 7 eller 8 ganger. Trygt og innegjerdet for små barn. Masse aktiviteter på området. Også gratis innegjerdet parkering.
God plass i leilighetene.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Geir W