Lake Myvatn Day Tour og Godafoss Waterfall (fra Akureyri)

Bestill på forhånd
fra
USD 190,95
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Myvatn Nature Baths (Jardbodin vid Myvatn) på
fra USD 1 747,15
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Átti leið hjá á trukknum kl 23:30 það var enn opið! Slakaði á í 20 min og endurnærður! Takk! Flott aðstaða fólk slakandi á með bjór á kantinum og ekki skemmdi veðrið fyrir!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, arnisolon
ragnhildurholmsig, Guest Relations Manager på Myvatn Nature Baths (Jardbodin vid Myvatn), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2019

Sæll Árni

Takk kærlega fyrir umsögnina! Vonumst til að sjá þig aftur :)

Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Badet er åpent til kl.24:00 så vi dro opp i 22 tiden og fikk se solen gå ned bak fjellene mens vi nøt det deilige varme vannet. Island på sitt beste! Mye bedre enn den blå lagune

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, 132hegeg
Anmeldt 8. juli 2015

Her kan me sømja rundt i fleire små kunstige innsjøar med bleikblått vatn, eller sitja i ei heitapotte som held 40 grader. Herleg og avslappande.

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Birger T
Anmeldt 9. august 2013

Er du på Myvatn naturbath så spør etter Asta Price og betal for en massasje du aldri vil glemme . Følte meg som et nytt menneske , hendene hennes er helt magisk og hun visste hvor du hadde det mest vondt med såre og ømme muskler. Selve naturbadet er også helt topp, herlig varmt vann og fantastiske omgivelser og drømme seg vekk i . Passe med folk og du følte du ble ivare tatt på alle måter . Dagene kan fylles med fotturer i fantastisk natur og om kvelden kan du slappe av i naturbadet og fylle batteriet til en ny dag ... Og det viktigste en god massasje hos Asta Price

Dato for opplevelse: juli 2013
Takk, ellenramse
Anmeldt 29. juli 2012

Flott naturlig oppvarmet utebad med mineralsk vann vet Myvatn. Besøkte Blue Lagoon senere, og vil si at dette er mer idyllisk og også rimeligere.

Dato for opplevelse: juli 2012
Takk, JannickeR