“Kaffi”

Kjøkken: Pizza, Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fengum okkur kaffi og kökur sem eru alveg einstaklega góðar. Þetta er staður sem gott er að heimsækja.

Takk, j_runnj2017

Anmeldt 29. mai 2018 via mobile enheter

Kom over denne helt tilfeldig. Koselig plass, hus med sjel og hyggelige ansatte. På fine dager kan man sitte ute. Det var mye gjester her, men det var ikke mye ventetid likevel. Tydelig en populær plass.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HildeK612
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Great pizza, chicken salat, chicken alfredo was very good and sevice excelent. Mjög góður veitingastaður, pitsurnar, kjúklingasalatið og hamborgara allt gott og þjónustan fín. Þurftum að bíða aðeins eftir borði þegar við komum á laugardagskvöldi en það var alveg þess virði

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Gudrunbg
Anmeldt 9. september 2016 via mobile enheter

En god opplevelse, rask servering, og hyggelig betjening :) mye mat og ikke minst veldig god mat! Koselige lokal!

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, oveu2016
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Både store og små syntes burgerne var veldig gode. God og spicy ragu. Servicen var også upåklagelig. Hvis det er noe vi kan klage på, måtte det være at vi ble forstyrret av bråkete barn i restauranten. Men det var våre egne barn, så...

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, Roger A

Reisende som så på Kaffi Krus, så også på

Eyrarbakki, South Region
Selfoss, South Region

Har du vært i Kaffi Krus? Del dine erfaringer!